Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nana_x0x schreef:Ik heb hetzelfde met Twenty. Altijd heel veel lucht springen, maar niet vooruit. Ik train heel veel afwisselend. Lijntjes op verschillende afstanden, 6 baren proef, in/uitjes. Echt vanalles op verschillende afstanden zodat ze zowel terug als vooruit moeten springen.wow wat gaan jullie hard!
@Daphne leuke foto's ziet er top uit!
@prietpraat, zo netjes blijven zitten!
Wij zijn ook op jumping geweest 1m in h.ul.sterlo. was rampzalig![]()
Stond niet hoog wel wat wat moeilijke lijnen maar ik kreeg geen goed ritme te pakken waardoor ik een slechte afstand kreeg en een balk.
Mevrouw ging helemaal over de zeik hierdoor waarna een stop. parcours nogmaals gedaan maar weer moeilijk ritme waardoor ik slechte afstanden kreeg![]()
het probleem is ook dat ze dan harder ben harder begint te springen (in de hoogte) en niet meer rekt ov er de oxers. waardoor er dus heel rare sprongen komen. hierdoor verlies ik dan weer mijn balans....
pff vanavond les ben benieuwd wat mijn lesgever er van vindt.
iemand hier nog tips?
Laurievc schreef:Nana_x0x schreef:Ik heb hetzelfde met Twenty. Altijd heel veel lucht springen, maar niet vooruit. Ik train heel veel afwisselend. Lijntjes op verschillende afstanden, 6 baren proef, in/uitjes. Echt vanalles op verschillende afstanden zodat ze zowel terug als vooruit moeten springen.wow wat gaan jullie hard!
@Daphne leuke foto's ziet er top uit!
@prietpraat, zo netjes blijven zitten!
Wij zijn ook op jumping geweest 1m in h.ul.sterlo. was rampzalig![]()
Stond niet hoog wel wat wat moeilijke lijnen maar ik kreeg geen goed ritme te pakken waardoor ik een slechte afstand kreeg en een balk.
Mevrouw ging helemaal over de zeik hierdoor waarna een stop. parcours nogmaals gedaan maar weer moeilijk ritme waardoor ik slechte afstanden kreeg![]()
het probleem is ook dat ze dan harder ben harder begint te springen (in de hoogte) en niet meer rekt ov er de oxers. waardoor er dus heel rare sprongen komen. hierdoor verlies ik dan weer mijn balans....
pff vanavond les ben benieuwd wat mijn lesgever er van vindt.
iemand hier nog tips?