Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Sis er vroeg bij
die is mega dik en totaal uit conditie na 2 maanden rust, daar heb ik nog werk aan! Ga voortaan samen met m'n vriend mee les volgen, voorlopig enkel het half uurtje dressuur. Springen ben ik momenteel nog niet aan toe!
.
Moest ik nu 4000m willen galoperen, die doe dat zonder moeite. Maja renpaard geweest eh.
Ook wandelingen van 30km doen we vlotjes. 'k Doe nu eerder voorzichtig om 'm niet te veel te overvragen. Hij zweet bijna nooit tijdens het werk in de winter.
En als hij zweet, droogt hij vrij snel op. Gelukkig, want zo moet ik niet scheren.
(al wil ik wel weten hoe mijn paard er geschoren uit ziet.
) Te zien hoe Shuddy het doet in de occ's, zou ik megagraag in de B starten, maar de prioriteit is dat Shuddy het goed aanpakt dusja we zien wel!
Als hij niet moet werken, dan is hij superkalm maar als hij weet dat hij mag/moet lopen, dan is hij helemaal wakker en geeft hij zich!
Zeker aan/in de vanne. Kan altijd heel rustig op/afzadelen, hij roept gewoon soms heel luid.
En kan mijn paard gerust alleen in de vanne laten voor eventjes.
Om te wachten voor uitslag enzo, dat is allemaal geen probleem, hij heeft meestal hooinet. En als het op is, blijft hij kalm, want dan heeft hij gegeten.
Mijn paard mag gewoon geen honger hebben dat is 't.
Voor nu toch niet zo echt mooi te staan in bespiering, liep hij echt gemakkelijk in Moo.rsele in de 80 cm ondanks de balkjes. Soms wat lomp, maar goed dat is niet erg.
Ik heb filmpjes van beide rondjes, je moet maar pb sturen als je ze wilt zien. 
Maar kan wel niet trainen ervoor ofzo, dr gaat dan plots een boomstam voor zijn neus komen. 
.