en nog even spammen http://deheumstede.nl/2014/08/16-august ... ng-in-ede/
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik mag dus zo de paarden gaan voeren. Daimler is ook daar maar Shetan en Just zijn hier met de drie pony's. Mama is dus weer de pineut
. Vond het erg spannend omdat ed nog nooit ergens alleen overnacht heeft, maar het gaat super! Hij heeft 3 paardjes naast zich staan. Vannacht wel veel regen gehad maar gelukkig kon ik een regendeken lenen van de eigenaar hier. Nu even ontbijten en dan de eerste rit maken. Gisteravond waren we ook op pad gegaan maar na 10 min barstte het noodweer kost dus toen maar weer omgedraaid
. Gisteren voor het eerst een parcoursje met balkjes gesprongen en dat pakt ze goed op, dus verder rustig aan doortrainen en hopen rond december een bb parcours te springen
. Alles goed gegaan met Ed?

Ben benieuwd naar foto's van hoe die nu is!
Bij hun is het ook niet vanzelf gegaan, ook twee jaar geduurd. Bij jou nog veel langer volgens mij, maar blijf hoop houden
Ook kalkoenen inzetten blijkt op een heel andere manier te kunnen en praktischer te zijn.
Wil wel weer eens foto's van Just neerzetten maar ben vorige keer nogal van een koude kermis thuis gekomen. Kon geen foto's maken van het springen omdat het toen net regende en ben een beetje zuinig op; mijn camera.