Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eef_Bam schreef:Joki: Hmmm lastig, ik snap je standpunt, maar aan de andere kant lijkt het me voorstellen dat een paard behoorlijk vervelend wordt als er 4 scheppen haver en een schep muesli in worden gegooid.
Ik ken haver echt alleen als "voor erbij" om de paarden wat heter te laten worden te geven, en dan max. een kilo per dag. Er zijn ook speciale voeders zonder suiker en melasse, waarvan je bovendien (naar hun eigen zeggen weliswaar) maar heel weinig van hoeft te voeren, heb ooit op een concours eens uitgebreid staan praten met een vertegenwoordiger en het klonk best interessant, Hugho heette het geloof ik.
Het kost dan wel wat extra, maar als ik nu kijk hoeveel geld en energie je steekt in lessen en wedstrijden met een paard dat absoluut niet wil meewerken, zou ik dat eerder zonde van mijn geld(en energie) vinden :o .
EvelienH schreef:Marstal en Dodson & Horrel zijn ook goede voeders met weinig suiker. Absoluut bij Pavo, Subli etc weg blijven als je weinig suiker wiltIk snap het wel, voer is absoluut niet goedkoop! Voor goed voer is 20 euro per zak heel normaal.
Leliaardje schreef:Heb ik een post gemist van Hilde over haar moeder? Of is dat van fb geplukt?
MargreetW schreef:Hilde, speciaal voor jou: stoere moeder, zoiets vind ik echt super. Dan denk ik ook weleens was blijven rijden maar ja tussen denken en doen....!
texelse schreef:@Hilde: top van je moeder!! Leuk hoor!! Echt super goed.