Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sim_ schreef:Ik gebruik geen electrolyten omdat mijn paard slecht drinkt op wedstrijd. Ik blijf wel altijd water aanbieden (neem het ook van thuis mee zodat het "bekend" water is) maar ze drinkt amper tot niks. Heb al van alles geprobeerd om haar te laten drinken (o.a. limonadesiroop door het water) maar niks helpt. Gelukkig drinkt ze thuis 9 van de 10 keer meteen.
gr_roos schreef:_Sim_ schreef:Ik gebruik geen electrolyten omdat mijn paard slecht drinkt op wedstrijd. Ik blijf wel altijd water aanbieden (neem het ook van thuis mee zodat het "bekend" water is) maar ze drinkt amper tot niks. Heb al van alles geprobeerd om haar te laten drinken (o.a. limonadesiroop door het water) maar niks helpt. Gelukkig drinkt ze thuis 9 van de 10 keer meteen.
Heb er ook zo 1 staan. Zelfs naar België ging er NH water meePlassen hetzelfde verhaal, hoewel dat met een paddockje wel goed gaat.
muts_marijke schreef:Als ik jou stukje zo lees Sim mogen er geen glucose of sucrose in zitten en bicarbonaat. Welk merk is dan de beste Electrolyte?