Op dit moment staat alles vol bij ons! 
Wat een mazzel Sannn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op dit moment staat alles vol bij ons! 
Misschien gaan we deze winter weer eens wintersporten! Vroeger gingen we elk jaar, maar ik ben de afgelopen 4 jaar niet meer geweest.
Ik weet dat het tegen de regels is, maar ik zou de consequenties gewoon accepteren. In de rush van de cross denk ik niet echt aan de reglementen, maar denk alleen maar aan foutloos aan het einde komen. Je leeft er zo naar toe dat ik het heel moeilijk vindt om te stoppen. Maar dat het fout is weet ik ook heel goed.

lekker vroeg op en vroeg op bed
dan ga ik toch naar gorssel

Daar word je niet heel vrolijk van! 
.Marjan1984 schreef:nou ik heb nu dus een paard met achter schroefgaten en voor niet...
Smid wilde de ijzers er niet weer onderuit halen want dan was al zijn herstelwerk voor niks geweest en lijden de hoeven er flink onder...
Blijkt dus dat iemand aan het vegen is geweest op het bord en het deels weggeveegd had...
Marjan1984 schreef:De smid kan er dus niks aan doen, hij kon het niet weten. En hij heeft het belang van mijn paard zijn hoeven voorop staan en daarom heeft hij niet de ijzers er weer onderuit getrokken om als nog de gaten te maken.
Hij vond het belangrijker om het gepruts van de vorige smid eerst te corrigeren.
! De eerste 10 minuten was ze stijf, maar ze kwam al best snel los. Op een gegeven moment ging ze echt weer fijn sjouwen! Ik heb heel onverantwoord een wissel gesprongen
, die sprong ze heel goed! Daarna was ze gelijk nog 10x zo heet