Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

als het maar gezellig was
missmuts schreef:gomir schreef:Je mag alleen wel de griepprik halen dan![]()
Oww....heeft de huisarts die?
Was net zo lief meteen doorgegaan. Heb zelfs nog serieus overwogen om maandag nog vrijwillig heen te gaan om de nieuwe co wegwijs te maken(Collega-co heeft een bruiloft maandag), maar toch besloten om marco maar te gaan helpen met mesten
Ik ging er uit principe al nooit heen, maar na zo'n avond zou ik het helemaal wel laten 
), ga mee naar de hengstenkeuring in ermelo. gomir schreef:Morgen gewoon weer kwart over vijf op(het went echt), ga mee naar de hengstenkeuring in ermelo.

Met genoeg koffie houd ik het wel vol 

Ik moet meer opletten dat we op een rustig tempo blijven

euh guys, ik ben net 2 keer over een kruisje gedraafd......vaag is dat hoor, blijkbaar zien ze dan toch iets in hem! Op zich wel leuk, maar als ze dan allemaal meelopen als ik het parcours in ga, vind ik het weer een stuk minder
marieketencate schreef:Vandaag met Wuppie gesprongen, ging heel goed, eerste puntjes zijn binnen! Hij was al veel minder kijkerig. Bij het losrijden had ik twee keer een kruisje gesprongen, komen er 3! verschillende kerels op me af om hem te kopeneuh guys, ik ben net 2 keer over een kruisje gedraafd......vaag is dat hoor, blijkbaar zien ze dan toch iets in hem! Op zich wel leuk, maar als ze dan allemaal meelopen als ik het parcours in ga, vind ik het weer een stuk minder

moet zelf volgende week ook dressuren
)
)

naja ik ben B dus moet ik nog even wachten. Leuk dat je ook meedoet. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. Hij loopt dressuurmatig nogal poedersuiker de laatste week. heb geen idee hoe het komt. Zijn kiezen zijn net gecontroleerd en gedaan. Het zadel is gecontroleerd..
Als ik de teugels op maat maak dan wil hij hem of peren of hij gaat in de achter uit.. En als ik op de volte rijd gaat hij soms zo ineens stil staan en of omhoog of achteruit. Snap het echt niet meer. Ik heb ook geen idee hoe ik dit op moet lossen. Iedereen zegt gewoon doorrijden. Maar ik heb de moed een beetje op gegeven.