[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 14:40

Krijg je dervan als je me uitscheld voor stinkerd Tong uitsteken

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 14:41

Ha Ha Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:01

Kaatje begint steeds meer een draakje te worden. Gisteren avond toen we haar van de trailer af wilden halen had ze ruzie gemaakt met Oro en de ketting van de trailer was los! Dat heeft nog nooit een paard bij ons klaargespeeld!
Ze stond wel heel lief (los) te kijken toen we het deurtje openmaakten.

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:05

Haha nouja, uitgespookt, laten we zeggen dat het heel gezellig was.. met de nodige wijntjes vanaf half 7 's avonds tot een uurtje tot half 3 denk ik.. En half negen college..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:10

Wat een boefje Scum Tong uitsteken

Haha Anne Knipoog als het maar gezellig was Lachen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 17:27

Ja dat zeker Haha!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:07

Bt: sterkte!

Ik ben gister weer met Wonderland naar les geweest! Maar hij is zo giga lui. Echt om moe van te worden. Hij wil gewoon niet lopen. Als ik niks doe staan we zo stil. Dus de hele tijd drijven en het zweepje erbij. Hoe doen jullie dat met jonge paarden? Ik moet nu van de instructrice een spoortje omdoen en een dressuurzweep hebben tijdens het rijden ipv springzweep. Wonder vond het niet zo leuk. Hij bokte aardig op een klap.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:14

Ik zou ook een zweepje erbij pakken.
Verder gewoon héél consequent blijven. Een dressuurzweep is dan iid wel wat handiger. Dan verstoor je je aanleuning niet zo.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:18

Ik zou gewoon met spoortje rijden. Kaatje is gelukkig niet lui.

Vanavond was de hoefsmid er voor het eerst bij. Ze vond het heel eng toen hij het hete ijzer onder haar hoef paste en sleurde Bitwise mee door de hele loods. Maar goed, ze zitten er toch onder nu.

Paardjes zijn allemaal 2 uur in de bak geweest buiten. De wei lopen ze te erg kapot nu.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:59

missmuts schreef:
gomir schreef:
Je mag alleen wel de griepprik halen dan Ja

Oww....heeft de huisarts die? Cool

Als het goed is wel, meeste mensen moeten hem bij de huisarts halen.

Wordt je niet automatisch opgeroepen dan? Meestal namelijk wel.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:02

Zweepje mee MM, spoortje begin ik pas aan als ze echt goed weten dat been lopen is.

Eerste co-schap zit er alweer op, nu weer 2,5 week vrij Clown Was net zo lief meteen doorgegaan. Heb zelfs nog serieus overwogen om maandag nog vrijwillig heen te gaan om de nieuwe co wegwijs te maken(Collega-co heeft een bruiloft maandag), maar toch besloten om marco maar te gaan helpen met mesten Clown

Dat jij dan naar college gaat Anne Haha! Ik ging er uit principe al nooit heen, maar na zo'n avond zou ik het helemaal wel laten Bloos

Morgen gewoon weer kwart over vijf op(het went echt Knipoog ), ga mee naar de hengstenkeuring in ermelo.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 22:49

gomir schreef:
Morgen gewoon weer kwart over vijf op(het went echt Knipoog ), ga mee naar de hengstenkeuring in ermelo.

Gaaf!
Ik wou eigenlijk gaan kijken maar als het nog steeds zo nat is ga ik maar met Uniek en Laros een binnenbak opzoeken!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:34

Ja ik ga wel! Haha, ik hou nou eenmaal van copywriting en marketing Haha!
Had een paar vette ideeen.. en als het goed is kan ik daar ook gewoon mee verdienen.
Dan vind ik het de moeite wel waard..
Het is meestal wel leuk Ja Met genoeg koffie houd ik het wel vol Nagelbijten / Gniffelen

Wie gaat er de 18e naar ermelo? Iemand? Dan ben ik er iig Ja

Wbt het voorwaardse.. Bij Vlaar word ze vanaf dag één aan de longeerlijn al geleerd dat ze op de stem en zweep naar voren gaan. Als we er dan op gaan staat er in het begin nog iemand op de grond met een lange zweep. Zodat ze snappen dat het hetzelde principe is. Dan heeft de ruiter ook al een zweepje. En die neemt de functie van de lange zweep over.
Gewoon drijven als je normaal zou doen, niet overdreven veel been. Als hij niet loopt op je beenhulp één tikje. Werkt dat niet dan één tik.. En altijd ook been dan.
Werkt eigenlijk altijd..
Maar Flappie is niet echt het type dat niet loopt Bloos Ik moet meer opletten dat we op een rustig tempo blijven Lachen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 01:11

Ik ben het met Anne eens, lijkt me ook het beste. In ieder geval niet veel meer been geven, dat schiet niet op.

Lielle, ik begin eigenlijk zo langzamerhand erg nieuwsgierig te worden naar dat bananen-gebeuren van je. Wanneer kunnen we meer nieuws verwachten?

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:09

Nee meer been heeft geen zin, dan wennen ze alleen maar aan de druk. Wel gewoon altijd een wakende kuit houden. Maar niet meer druk. Dan stompen ze helemaal af Lachen

Banaan iemand?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:27

Afbeelding

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 20:47

Vandaag met Wuppie gesprongen, ging heel goed, eerste puntjes zijn binnen! Hij was al veel minder kijkerig. Bij het losrijden had ik twee keer een kruisje gesprongen, komen er 3! verschillende kerels op me af om hem te kopen Blond euh guys, ik ben net 2 keer over een kruisje gedraafd......vaag is dat hoor, blijkbaar zien ze dan toch iets in hem! Op zich wel leuk, maar als ze dan allemaal meelopen als ik het parcours in ga, vind ik het weer een stuk minder Nagelbijten / Gniffelen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:08

Gefeliciteerd Marieke! Hij gaat toch niet weg he?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:36

marieketencate schreef:
Vandaag met Wuppie gesprongen, ging heel goed, eerste puntjes zijn binnen! Hij was al veel minder kijkerig. Bij het losrijden had ik twee keer een kruisje gesprongen, komen er 3! verschillende kerels op me af om hem te kopen Blond euh guys, ik ben net 2 keer over een kruisje gedraafd......vaag is dat hoor, blijkbaar zien ze dan toch iets in hem! Op zich wel leuk, maar als ze dan allemaal meelopen als ik het parcours in ga, vind ik het weer een stuk minder Nagelbijten / Gniffelen

ja die mensen zijn helderziend...dat snap je toch wel ? Tong uitsteken
heb ik dus ook een paar x gehad... nog geen hindernis gesprongen en dan komen ze al op je af..
een x iemand gehad die zei... Goh wat heb jij een mooie schimmel zeg... ...wilde bijna zeggen... is dit je beste openingszin? Haha!

gefeliciteerd trouwens! super hoor!! snel eens wat foto's maken oke?! Lachen
ik mag morgen weer Lachen

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 21:48

Nee Scum, die gaat niet weg hoor!

Succes morgen BT! Springen is leuk!!! dressuren thuis vind ik echt leuk, maar ik denk dat ik voortaan gewoon springwedstrijden blijf rijden!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:48

nou idd!!! was vandaag op dressuurwedstrijd, vriendinnetje moest rijden! wat kunnen die dressuurmutsen toch zeuren Tong uitsteken
( Bloos moet zelf volgende week ook dressuren Bloos )

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:55

Ik moet morgen in Sneek springen. We gaan om half 11 maar even bellen hoever ze zijn. We hebben namelijk geen idee hoelaat ze met de B beginnen (zijzelf ook niet Bloos )

Oeh BT dressuurmuts Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:59

he leuk Kim...dan zie ik je morgen wel... Lachen
zullen rond 11 uur wel met het L beginnen denk ik Bloos

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:02

Okee Haha! naja ik ben B dus moet ik nog even wachten. Leuk dat je ook meedoet. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in. Hij loopt dressuurmatig nogal poedersuiker de laatste week. heb geen idee hoe het komt. Zijn kiezen zijn net gecontroleerd en gedaan. Het zadel is gecontroleerd.. Scheve mond Als ik de teugels op maat maak dan wil hij hem of peren of hij gaat in de achter uit.. En als ik op de volte rijd gaat hij soms zo ineens stil staan en of omhoog of achteruit. Snap het echt niet meer. Ik heb ook geen idee hoe ik dit op moet lossen. Iedereen zegt gewoon doorrijden. Maar ik heb de moed een beetje op gegeven.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 23:07

vervelend... misschien niet te veel dressuurmatig willen rijden. met het neusje eruit rijden en voorwaarts oplossen.en op de volte niet je binnenhand vastzetten...tenminste daar blokkeren veel paarden op.
verder kan ik er weinig van zeggen...heb je niet gezien...maar zal morgen eens kijken Tong uitsteken

en niet opgeven hoor... doorzetten!! Haha!