De zon schijnt nu.Er komen voor de 5e keer sirenes langs. Elke keer ambulance.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De zon schijnt nu.missmuts schreef:Floor: snap ik wel, was een grapje.

maar ik kan dan wel gratis onder de zonnebank en behandelingen nemen, dat is wel fijn!
( loopt stag ebij schoonheidssalon!
) 
Biertabje schreef:Gomir: ik denk niet dat ze jouw reiskosten gaan vergoeden![]()

Citaat:ik zal vandaag even overleggen of we nog naar HHW komen woensdag, ben bang van niet....
die bodem is toch niet harder dan die van franeker????
En de zadelkamer is ook royaal gevuld
). Eerste stuk was ze best heel braaf tot de hond van mijn tante blaffend aan kwam rennen, toen was het hek een beetje van de dam
Ze liep stuiterend en zijwaarts galloperend naast me af en toe. Is op zich geen drama, want ze blijft wel netjes naast me, maar ik ben zo ontzettend bang voor dat been
(en de veearts maar zeggen, ze mag niet belasten alleen stappen aan de hand
)

en ook reserve beenbeschermers. Singel meestal wel omdat ik met 2 zadels kom (2 paarden).
Scum schreef:Heb je ze nou nog niet terug? Nieuw setje bestellen?
Scum schreef:Kan ik me voorstellen Gomir. Mag je er echt niet op gaan zitten? Ik heb meer over mijn paard te vertellen als ik erop mag zitten. Het mocht toen wel in mijn geval. Naarmate de tijd van alleen maar stappen langer duurt ging hij wel steeds meer aangelegenheden zoeken om aan te mogen draven (bostijgers).