[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:45

De zon schijnt nu.

Er komen voor de 5e keer sirenes langs. Elke keer ambulance.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:46

jeetje zeg dat zijn wel erg veel sirenes!

Hier klaart het iets op!

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:48

missmuts schreef:
Floor: snap ik wel, was een grapje.

ooooooooow, ja af en toe ben ik een beetje blonT

Marieke: lijkt me erg vervelend als je idd iemand aan de telefoo hebt en er komen een paar van die dingen langsgesjeest..
is er ergens een groot ongeluk gebeurt ofzo?

Heb je Rex eigenlijk al verkocht?

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 11:56

Missmuts dan hebje misschien geluk, ik zal voor je duimen
hier komt helemaal niks voorbij, moet drek naar stage van 1 uur tot 9 uur 's avonds maar ik kan dan wel gratis onder de zonnebank en behandelingen nemen, dat is wel fijn! ( loopt stag ebij schoonheidssalon! )

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:43

ik zie het al voor me: onnebankje nemen onder het werk!
zou nu ook wel een zonnebankje kunnen gebruiken..die benen van mij blijven melkflessen

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:44

Dat is niet niks..zoveel ambu's enzo. Weet je al meer?

Ik ben alweer thuis..op school had ik niks te doen dus ga thuis maar verslag afmaken en leren. Na volgende week heb ik alles gehaald hoop ik!

En tis hier weer droog..en mn was nat..

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:47

Manic: Wat goed, gefeliciteerd

Ik vind het geluid van een sirene altijd doodeng! Het dringt ook zo erg door!

Nu ga ik wiskunde maken! De rest van de klas ging bowlen met gym, maar ik doe dat nog niet ivm mijn schouder. Wil het niet voor onnuttige dingen belasten.

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:12

en toen was het weer rustig...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:48

Biertabje schreef:
Gomir: ik denk niet dat ze jouw reiskosten gaan vergoeden

Je zal maar dringend hulp nodig hebben
Citaat:
ik zal vandaag even overleggen of we nog naar HHW komen woensdag, ben bang van niet....

die bodem is toch niet harder dan die van franeker????

Nee, dat kan ook bijna niet meer. En het heeft nu aardig geregend dus dan is het meestal wel te doen daar

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 13:56

LIelle heeft iig genoeg spullen En de zadelkamer is ook royaal gevuld
Ik moet ook de boel weer eens invetten van de week. Heb alleen wsl geen gaatje meer deze week

Ik ga me omkleden en dan naar mijn werk.
Net de merrie even aan de hand gestapt(na drie maanden boxrust ). Eerste stuk was ze best heel braaf tot de hond van mijn tante blaffend aan kwam rennen, toen was het hek een beetje van de dam Ze liep stuiterend en zijwaarts galloperend naast me af en toe. Is op zich geen drama, want ze blijft wel netjes naast me, maar ik ben zo ontzettend bang voor dat been (en de veearts maar zeggen, ze mag niet belasten alleen stappen aan de hand )

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 13:59

Moeilijk gomir, en dan loop je maar te denken "doen nou rustig, kijk nou uit met dat been "

Ja, we hebben best veel spullen

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:03

Kan ik me voorstellen Gomir. Mag je er echt niet op gaan zitten? Ik heb meer over mijn paard te vertellen als ik erop mag zitten. Het mocht toen wel in mijn geval. Naarmate de tijd van alleen maar stappen langer duurt ging hij wel steeds meer aangelegenheden zoeken om aan te mogen draven (bostijgers).

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:08

over invetten gesproken... ik heb laatst na die heftige regenperiode alle zadels ingevet... en dat zijn er 8 in totaal! pff daarna kon ik er geen meer zien!

de hoofdstellen mocht iemand anders gelukkig doen!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:16

ik heb mijn kastje thuis opgeruimd. Ik heb maar 6 paar werkschoenen.. En dan een paar rijschoenen en een paar laarzen
Vanaaf neem ik het zadel van herman, en de 2 hoofdstellen mee naar huis, dan kan k die morgen ook doen. De singels even goed invetten.

ik heb trouwens nog ff een dilemma vraagje:
Ik heb zaterdag dus de oefencross, maar ik heb dus gewoon geen reserve singel.. Ik wil eik sparen voor een singel met buikflap. Maar aan de andere kant, zonder reservesingel op wedstrijd? t is toch vervelend als je gesp op de 1 of andere manier ineens afbreekt...

ik heb wel een extra hoofdstel om mee te nemen, of is dat allemaal onzin om dingen in 2 voud mee te nemen voor een oefencross?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 14:18

Ik heb wel altijd een extra hoofdstel bij me en ook reserve beenbeschermers. Singel meestal wel omdat ik met 2 zadels kom (2 paarden).

Ik zou me er niet druk over maken, er zijn zoveel bekenden in Ede zaterdag dat je vast iets kunt lenen in het zeer onwaarschijnlijke geval dat er iets stuk gaat.

SGWuppie

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:19

Ik ben er zaterdag ook, dus als je singel stuk mocht gaan, dan kom je maar even langs!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:20

ja dat is ook wel weer zo.

extra hoofdstel gaat zeker de bus in, extra paar beschermers idd ook. En canter is er toch ook met haar shoppie, die weet meteen als iemand in paniek aan komt rennen: "ik wil nu een singel, met een buikflap.. " dat ik het ben

andrea16

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 14:26

Hier is het weer droog, het is ook niet eens zo heel erg tekeer gegaan. Beetje gerommel en wat regen.

Straks maar weer op zoek naar m'n startcoupons, zucht...

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:16

Heb je ze nou nog niet terug? Nieuw setje bestellen?

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:17

ik ga naar stal! utah mag vrijspringen vandaag, en kim heeft een dagje rust (dwz een stukje wandelen)

andrea16

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:18

Scum schreef:
Heb je ze nou nog niet terug? Nieuw setje bestellen?

Daar komt het misschien wel van ja

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 15:43

Scum schreef:
Kan ik me voorstellen Gomir. Mag je er echt niet op gaan zitten? Ik heb meer over mijn paard te vertellen als ik erop mag zitten. Het mocht toen wel in mijn geval. Naarmate de tijd van alleen maar stappen langer duurt ging hij wel steeds meer aangelegenheden zoeken om aan te mogen draven (bostijgers).

vorig jaar heb ik zelfs van een dierenarts gehoord dat dat idd veel beter is met die bloederige paardjes van tegenwoordig

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:40

Ik houd het bij 1 hoofdstel per paard, anders houd ik het nooit meer schoon

Gomir: heeft ze 3 maanden alleen maar in de box gestaan? Ik zou hem best wel schijten als ik haar eruit moest halen

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:26

Als ik moet beginnen aan schoonmaken wordt ik gek, ik vind dat vreselijk werk.............
Gelukkig maakt vriendjelief zijn eigen spullen schoon,maar ik heb 3 zadels waar ikzelf meerijd en teveel hoofdstellen. Ik heb laatst de mooiste hoofdstellen helemaal gepoetst in de kast gehangen voor wedstrijden. Andre heeft ook nog 2 zadels en dan de ponies (die besteed ik wel uit) Ik ga volgende week naar instructieweek dus er moet wel wat schoon deze week

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 17:37

hmmm heb 2 weken geleden net alle 3 de zadels ingevet. Nu de hoofdstellen nog. Heb er nu 5 hangen maar gebruik er maar 1. Maar de anderen moeten ook mooi blijven. En moet nog 1 goede voor Wonderland maken/bekijken. Ik gebruik nu nl dezelfde als van Turella voor hem maar heb liever 2 aparte.