Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:verjaardagskalender van de sgw-ers
30 januari Scum (1973)
25 februari Chantal_cs (1987)
1 maart GvdT (1973)
14 maart anja15 (1989)
27 maart Pietpiraat (1988)
28 maart missmuts (1977)
1 april viefdepief (1989)
10 april Muriel (1993)
25 mei miss_jumpy (1977)
28 juni Canter (1973)
11 juli kimdepim (1990) + marieke (1981)
17 juli SGWUkkie (1976)
17 juli Bitwise (1965)
20 aug Lielle (1971)
23 aug RT (1985)
26 aug Andrea (1987)
30 aug gomir
7 september Jiska
30 oktober Merlijn (mag ze zelf zeggen)
14 november Simmie (1969)
Lielle schreef::n wel Giorssel
Lielle schreef:ik bedoelde Girssel
Scum schreef:Wij gaan niet naar Wwerf.
Misschien wel naar Groothuissen, Laren en Nijeberkoop. En kijken in Ysselsteyn.
viefdepief schreef:Ook veel sterkte namens viefdepief
Is inderdaad erg snel gegaan.
Ik ben gisteravond naar een cross terrein geweest
Zat nog een beetje op bokt te kijken en toen kwam ik het topic van Bussloo weer tegen, zat al de hele week te zeuren, dat ik graag naar een crossterrein wilde, maar toen zei m'n vader opeens, van nou kleed je maar snel om dan gaan we gelijk!!
Eerst nog even snel op de fiets m'n bodyprotector bij Emmy opgehaald en toen gegeten en naar Sam.
Het was inmiddels al best wel laat dus dat was wel jammer.. Geen proppen ingedraaid omdat het anders al helemaal laat zou zijn...
Maar het was echt een heel leuk terrein!
Sam was alleen zó bang van alles![]()
Ik was alvast het ruiterpad opgegaan richting de hindernissen (m'n ouders moesten nog een plekje voor de trailer vinden) toen ik op het veldje aankwam was ie al heel bang.. Durfde eerst niet eens het veldje op omdat ie door een zacht stuk klei grond moest![]()
Toen even een klein stukje gedraafd en toen maar weer gaan stappen (toch maar even gewacht totdat m'n ouders er weer waren) ging even stilstaan en toen voelde ik gewoon z'n hart bonken tussen m'n benen
Uiteindelijk na een paar rondjes gedraafd en gegaloppeerd toch maar een klein sprongetje gemaakt...
Eerst schoot ie erlangsheen.. was echt een miniboomstam (wel op 3 meter van het water) maar dat was dus niet zo lief, nog een keer aangereden gewoon uit draf weer en toen deed ie hetzelfde, hij sloeg gewoon met z'n hoofd in de lucht en ging dan opzij..
Ik mocht niet boos worden van m'n vader, omdat ie al zo bang en onzeker was..
Toen dus nog een keer met heel veel braaf en kom maar Sammie hem over de hindernis gekregen
Daarna nog een paar keer gedaan en toen een ander hindernisje gesprongen, terrein was verder echt heel mooi en het was gelukkig geen ramp zonder ijzers.. Was gewoon helemaal gemaaid en er zat ook wat mos tussen, dus ook nog wat vering
Toen ook nog een klein greppeltje gedaan een oxer achtig iets een boompje op een heuveltje (water maar overgeslagen, omdat het allemaal net aangelegd was was dit nog veels te blubberig, ga ik liever in Bathmen het water oefenen)
Toen nog een paar andere hindernisjes en een schuin vlak van berkenstammen.. Deed ie erg goed.. Toen begon ie al wat rustiger te worden
Daarna nog een veldje met allemaal hindernisjes bij elkaar. Ook echt hele smalle en daar ging ie zo overheenEerst in draf aangereden en toen ging ie er zo dravend tussendoor (waren twee boomstammen naast elkaar, gewoon verticaal neergezet, dus in het midden erg smal) ook in galop gedaan en dat ging ook goed..
Toen kwamen we bij een andere sprong, waren allemaal opgestapelde houtjes, zo'n vierkant rechthoekige ding...
Daar kwam ie een beetje krap onder, maar verder kon ie hem nog makkelijk springen, was het opeens boom, vergat ie z'n voorbenen in te trekken.. Ik kijken of ie niks had, was toch wel een harde hindernis omdat ie hoekig was, was z'n peesbeschermer erafEen flap was er gewoon van af! Beetje geschrokken, stel dat het z'n beentje was, maar Sam had niks gelukkig..
Toen nog een marathon hindernis genomen, kon je zelf combinaties maken, denk wel een stuk of 20 en toen maar gestopt begon wat donkerder te worden en het gras werd ook wat natter..
Was dus een leuke avond en ik was echt blij dat we gegaan waren, want Ohww.. wat is die kleine Sam van mij een baby zeg!
Nu maar snel aankleden en dan gaan we naar Enschede (leuke winkel stad) ga kaftpapier en een nieuwe winterjas halen
andrea16 schreef:Groothuissen?