Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gisteren met het longeren gingen de beentjes van mevrouw ineens heel hoog met draven, mss toch dressuur toekomst ?
ik heb wel geluk dat we nog een binnenbak hebben dus op zich mag ik niet klagen... We zijn dit weekend toch niet op wedstrijd geraakt, jammer. volgend weekend zeker! hoe pakken jullie overgang indoor/outdoor seizoen aan?
Denk dat ik vanavond eens thuis kan rijden na zo een 2 maand op verplaatsing te moeten gaan
)
Gisteren alleen wat sprongetjes genomen. Wat in eerste instantie werd afgeraden omdat Luxor zo wispelturig kan zijn. Maar ik denk dat ik de hele simpele dingen toch wel vaker alleen ga doen op ons tempo. Want hij heeft niets mis gedaan. Hij trok naar de sprong, ruim erover en na de sprong soms nog wat enthousiast hehe.
Ook bij een mindere afstand trok hij zijn plan en sprong gewoon. Geen 1 weigering of een balk eraf.
Blij baasje! 

Hopelijk allemaal snel over. Ik duim!
Morgen weer dressuurles van A. Hos*tyn, ben benieuwd!
We hebben een paar leden die we eigenlijk zelden zien, die alleen maar eventings rijden. Bij de springruiters zijn er die de indoors meedoen en andere gaan elke week naar Bomaco. En ik, ik doe niks
De N1.3 eens doorlopen en hij doet het goed!
De basis van die proef zit er zeker in. Juist middendraf moeilijk stukje omdat hij nog niet die mooie verruimingen heeft. Daar moeten we nog wat op trainen.
Dus op wedstrijd voornamelijk mooie diagonaal rijden en vooruit rijden en zorgen dat hij niet in galop gaat. Lesgeefster zegt dat we het zeker kunnen volgende week zondag op wedstrijd.
In ieder geval rijden we die proef zonder verwachtingen.
Ik ben al benieuwd!
. Kheb het op film vr de geïnteresseerden. Was de eeste keer dat ik nr de Bree.meersen ging om zelf te rijden. Leuke piste, maar veel vertraging.
!