In wallonië? Is toch Vlaamse liga? Dat ze nou niet gaan zeggen dat er in Vlaanderen niet genoeg geschikte locaties zijn
Vandaag nog over gehad met instructice, dat mijn hengst toch wel een eigenaardig ding is. Thuis is hij amper voorruit te branden, moet er echt vaak been en zweep enorm bijhouden, vaak bijsporen etc om hem beetje actief te houden. Springen gaat iets vlotter en enthousiaster, maar is toch regelmatig aardig werken.
Op verplaatsing daarentegen! Ofwel werkt hij goed mee en is hij heel vlot aan het been (zelfs te gevoelig soms), lekker nageeflijk en zelfs richting té enthousiast ofwel zegt hij "foert" en wringt hij aan alle kanten tegen. In ieder geval komen de hengstenkuren altijd wel boven, maar tot nu toe niet op zo'n manier dat het voor andere of mezelf gevaarlijk wordt.
Feit is wel, ALS hij meewerkt (en da's altijd met springen, dressuur hangt er beetje van af hoe goed ik de spanning eraf krijg) dat hij dan echt heel goed loopt. Dat krijg ik er thuis met de beste wil ter wereld bijna nooit uit.