[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 19:15

was vandaag in Schaijk stijljury en enkele bekenden gezien :D ik zat bij hindernis 5 en 6 dus als er klachten zijn, kom maar op ;)

Combinaties die me opvielen waren:
Corine met haar zwarte tuiger. Hij valt alleen al door zijn staart heel erg op, een echte vlag die achter hem aan zwiert. Verder netjes gereden :D
Vivian met haar jonge talent, tempo mag nog wat hoger in het aanrijden, dit viel me in Ysselsteyn ook al op. Lijkt meer een handgalopje dan een crossgalop. Je moet wel wat terugrijden en "opzetten" maar het mag overtuigender :j
Henny met Max hoorde je al van ver aankomen maar Henny, hij let echt wel op hoor :D
Laurie met Giga heb ik ook gezien en helaas ging het niet goed bij H5. Giga had er helaas geen zin in...

als ik verder bokkers gemist heb, sorry daarvoor.
Ik heb een hele leuke dag gehad en hoop dat de organisatie de kleine aandachtspuntjes oppakt zodat dit een mooie wedstrijd op de kalender wordt. Aan het enthousiasme zal het iig niet liggen.

Joki

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 19:26

Ik las dat schaijk volgend jaar in juni gehouden zou worden. Dat zou mij wel heel goed uitkomen

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 20:03

Ik was vandaag in schaijk! Super mooie en goed georganiseerde cross! Wij stonden 3e na dressuur en na een foutloos springparcours en cross mochten we een 2e prijs ophalen! Super blij voor onze 4e cross!

Ik was erg blij met mijn stijlpunten ibonn. Ik had bij jou twee 8'en en een 7. Ging ook lekker voor mijn gevoel!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 20:16

heb je niet herkend (ken echt niet iedereen) maar goed om te horen dat het lekker ging :D gefeliciteerd met je prijs !

ik heb ook echt duidelijk gepunt, wat goed ging kreeg goede punten maar ook een aantal die geen wp hadden. heb veel commentaar gegeven bij mindere punten dus ik hoop dat er meer stijlstaatjes door de ruiters opgehaald zijn dan in Ysselsteyn. Daar lag nog zowat alles 's avonds.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:24

In ysselsteyn heb ik braaf mijn stijlpunten opgehaald. Ik doe het meestal sinds ik weet dat een stijljury bewust voor mij er meer commentaar opgezet had omdat ze wist dat ik dat fijn vind en ik het ding niet heb opgehaald. Alleen in hattem duurde het me te lang dus gekozen voor paard op het land zetten ipv nog langer wachten

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:26

Ik haal ze ook altijd op. Ben benieuwd of er wat bij staat en wat de precieze punten zijn.

Over twee weekjes weer!!! :-)

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 22:27

Ik haal ook altijd mijn stijlpunten op, vond het prettig om te zien wat een jury ervan vond en aangezien ik nog nauwelijks cross ervaring heb kan ik zo mijn gevoel koppelen aan iets wat een jury graag ziet.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 08:19

Bedankt voor de opmerkingen Ibonn! Ik wilde de coupons graag hebben gisteren en heb nog lang gewacht maar wij zijn uiteindelijk toch naar huis gegaan omdat het lang duurde (en we het onwijs koud hadden omdat we zeiknat geregend waren). Bekend "probleem", ik werk er hard aan (zit tussen mijn oren, heb altijd graag wat teveel controle ;) ).

Ik had een goeie dag in Schaijck gisteren. Fijn gereden en mooie punten in de dressuur en een foutloze cross en ondanks een pechtbalkje met springen (ik had niet eens door had ie gevallen was) vielen we zelfs nog in de prijzen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 08:58

Hier niet lekker gecrosst -O- ben met een simpel lijntje inspringen gelanceerd paard werd enthousiast en ging veel te vroeg af, onverwacht voor mij dus ik ben precies op het dode punt naar beneden gevallen, hij sprong ook echt bizar groot terwijl hij daarvoor al vier keer netjes door het in uitje was gegaan. Hij heeft wel de tweede sprong netjes uitgesprongen zonder mij erop :+ . Maar goed, rugpijn en niet zelf op kunnen staan dus 112 gebeld, geplankt en op de SEH binnenstebuiten gekeerd. Gelukkig geen breuken of schade aan organen maar wel heel veel pijn als ik niet zit of op mijn rug lig. Neem braaf mijn pijnstillers in dus maar.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:02

SusanH schreef:
Hier niet lekker gecrosst -O- ben met een simpel lijntje inspringen gelanceerd paard werd enthousiast en ging veel te vroeg af, onverwacht voor mij dus ik ben precies op het dode punt naar beneden gevallen, hij sprong ook echt bizar groot terwijl hij daarvoor al vier keer netjes door het in uitje was gegaan. Hij heeft wel de tweede sprong netjes uitgesprongen zonder mij erop :+ . Maar goed, rugpijn en niet zelf op kunnen staan dus 112 gebeld, geplankt en op de SEH binnenstebuiten gekeerd. Gelukkig geen breuken of schade aan organen maar wel heel veel pijn als ik niet zit of op mijn rug lig. Neem braaf mijn pijnstillers in dus maar.

Aiiii dat klinkt pijnlijk. Beterschap. Vrees dat je je van de week nog beroerder gaat voelen
Hoop dat je er verder geen deuk van oploopt

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:25

Jeetje Susan dat klinkt erg pijnlijk. Heel veel beterschap!

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 09:29

Au Susan! Dat klinkt niet fijn! Beterschap!!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:21

Susan beterschap

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:26

Jeetje Susan! Heel veel beterschap!

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:29

Veel beterschap Susan!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:42

Oei jeetje klinkt niet fijn Susan!! Heel veel beterschap!

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 10:43

Ik denk dat je nog mazzel hebt gehad Susan, klinkt heftig. Beterschap!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 12:55

Dacht gisteren ook dat ik mazzel had, nu met de pijn piep ik wel even anders maar dat schijnt in de loop van de week echt beter te worden als het alleen mijn spieren zijn. Als ik ook weke delen letsel heb kan het wat langer duren. Maar zeker mazzel dat ik niks gebroken heb, volgens degenen die mee reden in de les en de instructrice ben ik zeker van 3 meter hoog naar beneden gevallen en heb ik nog een salto gemaakt. Ria die ons les gaf is echt wat gewend en die was ook geschrokken. Bedankt iedereen voor de lieve reacties!

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 14:39

Jeetje, heftig zeg!! Beterschap :(:)

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:29

Aii beterschap!!

Kon maar niet vinden waar ik me stijl coupons kon ophalen... Had in Schaijk voor mijn gevoel lekker gedressuurd maar kreeg maar 173, twee balken met springen (eigen fout) en met het crossen 1 weigering op 3 en bijna in de waterbak gelegen... Daar dus ook een weigering. Baalde flink maar toch blij dat ik me rondje heb kunnen afmaken :)

_M_arieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:27

@SusanH Oeh heftig Susan, je zult idd nog wel wat spierpijn hebben deze week! :(:)
@Jasmijnz, ik heb je niet gezien, zat je in de middag ploeg met dressuur? Ik had het idee dat daar een stuk lager gejureerd was dan bij ons in de ochtend.
@Ibonn weet je nog hoe je mij hebt gepunt? Ik heb helaas mn stijlpunten niet meer op kunnen halen door de chaos en het lange wachten. uitslagenlijst staat er ook nog niet op geloof ik..

Hier ook een fijne dag gehad in Schaijk zondag :) waar we na een nette dressuurproef, en een foutloos spring en crossparcours de 6e prijs mee naar huis mochten nemen! Wij hebben nog wel gewacht op de uitslagenlijst, jammer dat ons vanaf 16.00 steeds op een halfuurtje gewezen werd en de uitslag er uiteindelijk 18.00 pas hing. Pap zat al aardig op hete kolen dus een vriendin mn prijs maar op laten halen en stijlcoupons helaas niet meer gezien. verder een erg mooie cross voor de eerste keer complimenten naar de organisatie! :)

Ik zal wat foto's er onder zetten, commentaar is er niet bij nodig :)
Verder gaan we deze winter weer verder waar we gebleven zijn in de dressuur, kijken of we de laatste punten in het L1 kunnen halen zodat we van de zomer naar het L2 kunnen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en de laatste, zo trots over de finish! :D
Afbeelding

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 11:04

@Marieke vind die tweede foto echt heel leuk! :) zat in de ochtendgroep in ring 4, hoorde dat er bij iedereen van de B pony's niet echt hoog was beoordeelt.
Ook even een foto van mij en me super blije pony

Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 13:38

Leuk al die foto's!!!

Deze foto heb ik van Hattem. Op de gevreesde wijnvaten waarop ik vorig jaar twee weigeringen had! Dit jaar er in één keer over! :D

Afbeelding

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 15:31

Oh leuk dat paars bij je schimmeltje!! :D :j

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 15:35

Ja ik ben gek op paars haha