Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:Het oneerlijke eraan is dat ruiters die het graag netjes willen spelen, en nu nog niet inschrijven voor Vlietlanden, bv omdat ze ook nog helemaal niet weten in welke klasse ze dan willen starten daarmee nog wel eens achter het net kunnen vissen. De oplossing van Chaam (maar dat is sowieso als eerste wedstrijd van het jaar een geval apart) en Maarsbergen is ook niet ideaal, maar iig wel eerlijker en duidelijker.
dat laatste zou ik absoluut voorstander van zijn. En nog beter is zorgen voor meer startgelegenheid, bv door meer wedstrijden. De oplossing van Belgie, waar ze zo'n 300 starts op een dag hebben door de dressuur en springen de dag ervoor te rijden (en dan in combinatie met goed geregelde stalling!) is ook het uitzoeken waard.
.
. Leliaardje schreef:Ik durf het haast niet te zeggen hierToch vind ik het moeilijk om niet al in Vlietlanden in te schrijven: het is midden in de zomer, bijna de enige mogelijkheid, of sterker nog: voor ons de enige mogelijkheid om te starten in de zomer op een beetje normale reisafstand. Stel dat ik nu nog vrolijk 2 maanden ga zitten wachten en het is vol, dan baal ik echt als een stekker............ dus![]()
.
Ik ga m'n strartcoupons maar eens zoeken.
, maar ik ga ook niet al te lang meer wachten hoor leli (om de redenen die jij hierboven al noemt). 

. Was geloof ik de eerste echte cross voor Giga. Ze had een weigering ergens in het bos omdat ze stopte voor de hindernisjury's (daar is ze gelukkig overheen gegroeid inmiddels) en Laurie zou als ze al een weigering had, proberen rechtdoor te gaan voor de waterbak en dat leverder zoals verwacht ook een stop op. Maar de rest was super gegaan, dus we waren toch wel erg trots.
.