AntheaV schreef:Wat is eigenlijk het voordeel van een dichte vork?
Zelfde vraag hier... Vind het wel erg mooi (maarja, die lengte van de vork gaat dus echt veel te groot zijn gok ik)...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_i_R schreef:is volgens mij vooral voor hengsten die de 'losse' martigaalvorken vast (willen) pakken en het is minder ruim dan een gewone martingaal...
bianca1980 schreef:Ik denk dat Rox mij bedoelt ivm mijn blauwe set, maar ik vind deze idd ook niet zo mooi. Heb een mooi zwart leren met donkerblauw elastiek en een dun geel streepje erin.
dit is echt voor endurance en lijkt me niet heel sterk voor het echte werk.
bianca1980 schreef:Ja maar wat ik niet fijn vind is dat de riemen heel dun lijken en het is zowieso geen 5 punts. Ik vind die dunne riemen dus niets om daar mee te crossen ed.
Maar meer voor het paard dat het op de huid niet fijn zit. En een 5 punts heb ik zelf een keer goed in kunnen hangen toen ik er bijna af lag dus dat is wel een voordeel van 5 punts.
bvw schreef:bianca1980 schreef:Ja maar wat ik niet fijn vind is dat de riemen heel dun lijken en het is zowieso geen 5 punts. Ik vind die dunne riemen dus niets om daar mee te crossen ed.
Maar meer voor het paard dat het op de huid niet fijn zit. En een 5 punts heb ik zelf een keer goed in kunnen hangen toen ik er bijna af lag dus dat is wel een voordeel van 5 punts.
ik vind de riemen ook heel dun lijken, heb echt het idee dat het heel erg kan gaan snijden
M_i_R schreef:'even' loopt er nog/weer een besteltopic?
Ik ben aan het dubben wat ik qua (achter)been bescherming wil... Zandra wordt er zo kwaad van als het niet helemaal super zit, dan staat ze alleen nog maar te stampen óók als alles nog netjes op de plaats zit. Nu ze op één van haar achterbenen een behoorlijke schieffel heeft zitten (minsten 1 cm uitstekend opzij) krijg je ook de een beschermer daar veel strakker zit dan elders, met het risico dat ik daarmee de schieffel weer 'activeer'... zit nu te denken aan een zachte beschermer, soort 3-1, die dus onder geen beding mag afzakken. Heb tot nu toe nog niet gevonden wat ik zoek. Iemand hier nog een suggestie?