Mooie tekst heb je trouwens er neer gezet onderin.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooie tekst heb je trouwens er neer gezet onderin.

Aan de andere kant, geen van mijn paarden stap ik zo op als ze een aantal dagen niet van stal zijn geweest, behalve Trakkie. Hij explodeert wel, maar ben er nog nooit vanaf gevallen (behalve 1x met een crosstraining). Hij is echt eerlijk. Hij bokt, maar nooit vuil. Ben eerder bang voor de oefeningen
.
. Heb het zelf ook nog nooit gedaan haha.
. Hopelijk knap je gauw op.

, welke groep zat je?
. De ene hal was koud en de andere was warm. Afgelopen nacht amper geslapen. Ben super verkouden en mijn hoofd, keel, wangen, tanden, oren, keel, nek.. alles doet zeer eigenlijk
..
weule schreef:goedenavond!!!
net blingh gereden en de pony. Blingh ging erg goed, pony beter... (gelukkig, want als ik gister een geweer had gehad schoot ik dat kreng ter plekke dood...... dusss....)
Morgen een aantal naar de bijscholing lees ik..
Billy doet uitglijden (wist je niet dat sneeuw/ijs glad was?)
TG heeft zere knieën, maar gelukkig is dat alles..., wel ff vervelend, maar kan erger.
Sussie: hij kwam donderdag of vrijdag (net voor kerst) en daar staat idd de puzzel in die dienke/ik gemaakt hebben.
Mandy: succes met behangen (niks voor mij..)
Corienn: Zwemse...
. Mijn keel is een stuk beter want ven aan de roosvicee met rozenbotel. Werkt prima!Mijn tanden zijn links al de hele dag pijnlijk en ibuprofen helpt helaas niet. Dat is nooit fijn rijden als de ene hal koud is en de andere warm. Krijgen de paarden altijd zo'n klap van. Was je in Zuidbroek?
voor de kachel was heel gezellig, computers moeten de oudjes niks van weten
.
.
.
.
.

!
Morgen komt onze huisjesmelker kijken, benieuwd wat hij ervan vindt al zegt ie waarschijnlijk toch niks aardigs

. Moet die opleiding natuurlijk wel met knappe cijfers afronden. Heb tot nu toe 1 onvoldoende gehaald, maar de laagste 3 cijfers vervallen dus er blijven alleen cijfers boven de 6,5 staan (tot nog toe dus)
. Nerd hè!
. Ik had zelf ook spierpijn trouwens