Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, wilde hem gisteren even kort loswerken omdat hij wel stijf zou zijn, hij liep zo lekker dat ik me in moest houden om niet fanatiek te gaan dressuren. Toen nog even snel een dressuurlesje voor vandaag geregeld, en hij liep echt goed, begon echt lekker te zwaaien met die benen. Af en toe probeert hij nog wel met me aan de haal te gaan
maar Bam begint wel al een stuk minder drammerig te worden terwijl alle activiteit van achter steeds groter wordt, heerlijk gevoel als ik hem dan "van achter naar voor onder me door" aan het sjouwen krijg. 
Vandaag even rustig dressuur en dan morgen crosstraining
Nu dus eerst even Anoes en Blue rijden, daarna naar school en vanavond nog dressuurles met Jipje. 

. Komend jaar zal het niks worden i.v.m. huis denk ik! Leuke foto Mootje!
Vind de wintersport veel leuker
Krijgt ze zaterdag een dagje vrij en dan volgende week rustig voorbereiden op Heino
Wat een leuke foto trouwens!
Ben alweer aan het rondkijken voor een leuk, goedkoop reisje zodat ik samen met mijn vriendin weer even kan gaan genieten van de sneeuw. In de zomer ga ik altijd alleen naar Ermelo een weekje en dat is mijn zomervakantie. Ik hou van de wintersport
Daarna Anoes nog even wat gedressuurd en mevrouw begint het spelletje steeds beter te snappen, lekker uitgestapt over de weg en nu loopt alles lekker buiten feest te vieren. Ik ga me zo klaarmaken voor een paar uur college, ik hoop dat het wat boeiender is als gisteren...

Wel lekker dat je de auto nu mee mag!

Ben trouwens begonnen aan een instroomminor/pre-master Bestuurskunde. Vind mijn studie niet leuk genoeg om er ook nog een master in te gaan doen, dus nu even een jaartje heel hard aan de slag (moet nog wel mijn 3e communicatiejaar afronden met oa nog een bacheloropdracht en een verschrikkelijk statistiek3 vak
) maar als dat allemaal gaat lukken hoop ik volgend jaar aan een Bestuurskunde master te kunnen beginnen
Zal alleen even veel tijd in gaan zitten, maar goed.... 

) viefdepief schreef:
Ben trouwens begonnen aan een instroomminor/pre-master Bestuurskunde. Vind mijn studie niet leuk genoeg om er ook nog een master in te gaan doen, dus nu even een jaartje heel hard aan de slag (moet nog wel mijn 3e communicatiejaar afronden met oa nog een bacheloropdracht en een verschrikkelijk statistiek3 vak) maar als dat allemaal gaat lukken hoop ik volgend jaar aan een Bestuurskunde master te kunnen beginnen
_Noor schreef:viefdepief schreef:
Ben trouwens begonnen aan een instroomminor/pre-master Bestuurskunde. Vind mijn studie niet leuk genoeg om er ook nog een master in te gaan doen, dus nu even een jaartje heel hard aan de slag (moet nog wel mijn 3e communicatiejaar afronden met oa nog een bacheloropdracht en een verschrikkelijk statistiek3 vak) maar als dat allemaal gaat lukken hoop ik volgend jaar aan een Bestuurskunde master te kunnen beginnen
Als je nog een stage zoekt dan Vief... Wel in Noord-Holland, kun je wel bij me logeren.
?
!