hardstikke goed hoor.....ben benieuwd naar de rest van de foto's. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hardstikke goed hoor.....ben benieuwd naar de rest van de foto's.
broertje schreef:Gaaf Amber dat je gelijk foutloos hebt gereden, alle stress voor niks dus![]()
Hoe ging je dubbelsprong, kreeg je een goede afstand? De meeste kijken een combinatie zonder perfect type springpaard altijd zo afkeurend aan en dan spring je gewoon zo rond echt super!
!
! 

Nu maar hopen dat het droog blijft. Eerst nog ff snel de paarden doen
Jipje was niet helemaal rad, kon niks aan zijn benen zien/voelen, dus heb hem maar gekoeld voor de zekerheid en ga hem zo maar over het harde een blokje rond stappen. Gisteren trouwens ook nog een supermooi hoofdstel gezien en toch maar besteld. Ik was al een tijd op zoek naar zo'n hoofdstel en kwam hem nu tegen, dus heb hem toen maar besteld, want hij hing er in het bruin en ik wil een zwarte. Dus hopelijk is hij snel binnen. Er zit alleen ook nog een martingaal+borsttuig bij maar dan moet ik nog even verder sparen

Fjordy maakt er 2, wel hele kleintjes en heel rustig. Waardoor hij bijna uit soort van stilstand springt. Maar zelfs toen haalde hij het nog ! Maar goed, deze techniek gaan we aanhouden haha !miss_jumpy schreef:amber, ik vind het erg gaaf dat je foutloos was, moet een hele leuke afwisseling geweest zijn voor het publiek!
Je mag echt wel supertrots zijn op je sportfjord
.
maar niet te doen.
.

lekker dan
woensdag naar maarse
veel plezier
Was echt flink koud zeg!
werkse!