Goeiemorgen!Ik ga zo maar eens naar school mijn herkansing biologie maken.
Heb niet echt geleerd eerlijk gezegd

Kim; lijkt mij ook erg raar om je broer zo te zien. Hoelang moet ie nog blijven, of weten ze dat nog niet?
Leuke foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goeiemorgen!

Ik ga dus heeeel vroeg weg, geen zin in te laat komen. Morgen daar weer concours..

(ook direct mijn kasten op de manege een beetje opruimen
) En Bippoli wordt ook netjes gewassen vandaag

Is weer eens wat anders dan paarden!
Net terug van de herkansing. Bijna alle vragen waren hetzelfde als die van het echte tentamen, maar mooi dat ik daar de antwoorden niet meer van wist
. Achja, ik zie wel wat het wordt, sta er toch sowieso een voldoende voor.
. 

. 
dus moest ik echt iets zijn vergeten komt mn moeder gewoon naar huis, de helft ligt al op de manege waar ze staat, en waar de cross is

(dit kan ik dit weekend al niet tegenkomen
aangezien ze al op die stal gestald staat
) 
Heb ik eigenlijk ook nog nooit gehad. Ik loop in mijn hoofd altijd na wat ik zelf aan heb en wat het paard nodig heeft en ik vergeet eigenlijk nooit wat. K denk dat het ergste wat ik ooit vergeten ben, toch wel mijn singel was.
.

Toen ik hem weer onder controle had trok hij nog een paar keer de teugels uit mijn handen. En ging hij weer veels te hard
. Toen vond ik het niet meer zo grappig en heb hem toen maar hard aan het werk gezet in de bak.. Eigen schuld hoor
dus dat scheelde ook wel.. 

Kwamen ze daar h jij hebt hem er toch in gezet? Nee dat zou jij toch doen?