Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
afgelopen maandag weer springles gehad (wekelijkse clubles) en ging weer super. Ed had de laatste tijd weinig puf vanwege z'n bloedarmoede maar gelukkig was hij nu, op 1 hindernis na, goed bij de les

Even snel parcoursschets gekeken en wat deelnemers gekeken en mijn vader heeft ondertussen Madine klaargemaakt. En het progressieve parcours nog 1x doorgekeken. Toen er snel op en een kwartiertje losgereden
Ze was hartstikke fel en gek aan het doen dus ik had echt zoiets van; f**********ck, hoe gaat dat strax in het parcours....
De eerste 3 hindernissen reed ik haar teveel terug maar toen bedacht ik me wat mijn instructeur ook alweer afgelopen dinsdag zei: meer tempo rijden, van voren wel opvangen en goed de achterhand eronder zodat ze beter kan wegspringen. En ja, dat hielp! Ze sprong fantastisch! Ze maakte flinke wappers en ik kwam met 1 pechbalkje (mijn schuld
, zat al naar voren maar ze krabbelde er nog een galopsprong bij) aan de finish.
Simmie schreef:Missmuts: 1977???????????????? geloof ik niet
missmuts schreef:Simmie schreef:Missmuts: 1977???????????????? geloof ik niet
Waarom niet?
Kom ik te Penny of te oud over?

[/quote]
)
Dat is dan wel snel gegaan zeg...