Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lielle schreef:ronduit belachelijk, van de organisatie en toch ook van degenen die nu al inschrijven. Zo maak je elkaar gek, en zo wordt het steeds erger.
Nickeltje schreef:Maar ze accepteren dus al wel inschrijvingen.
En dat vind ik eigenlijk niet netjes. Tegen de tijd dat een normalere inschrijftermijn aanbreekt zijn de lijsten dus al een eind gevuld als je pech hebt.
MJ_ schreef:Ja ik denk dat het systeem met loten en kort voor wedstrijd een inschrijfperiode ook wel het meest eerlijk is.
Er kan sowieso nog wel meer verbeterd worden aan het inschrijven. Als je op wedstrijddagen op het secretariaat zit wordt je gek van ruiters met meerdere paarden die constant wijzigen en toch weer andere paarden mee hebben, je blijft met die coupons wisselen tot niemand het meer snapt.
Ik vraag me wel eens af of een systeem van inschrijven voor op naam ruiter per klasse niet ook kan werken, en dat ruiters op de dag zelf de juiste coupons direct aan jury geven. Dan hoeft het secretariaat niets met die coupons te doen, maar krijgt de ruiter meer verantwoordelijkheid om coupons op orde en juist ingevuld mee te hebben. als je dan toch niet start, hoef je ook niet weer achter je coupons aan.
Dat betekent wel dat de rekenkamer de combinatienummers pas kan gaan invullen op de dag zelf nadat dressuuruitslagen binnen zijn, maar dat zou volgens onze rekenkamer geen problemen hoeven geven, misschien nog wel liever dan dat gewissel op het laatste moment.
Op deze manier kunnen de mensen met meerdere paarden ook zelf bepalen op welke volgorde ze ze starten.
Lielle schreef:De oplossing van Belgie, waar ze zo'n 300 starts op een dag hebben door de dressuur en springen de dag ervoor te rijden (en dan in combinatie met goed geregelde stalling!) is ook het uitzoeken waard.

EvelienH schreef:Lielle schreef:De oplossing van Belgie, waar ze zo'n 300 starts op een dag hebben door de dressuur en springen de dag ervoor te rijden (en dan in combinatie met goed geregelde stalling!) is ook het uitzoeken waard.
16easer24 schreef:post niet zo vaak maar lees wel gezellig mee..... iedereeen heeft al aardig zijn planning ornd voor het jaar. Ik heb der ook weer zin in.
ik heb mij inmiddels ingeschreven voor chaam, ettenleur en maarsbergen in de B
rij de 17 maart nog een oefencross om er weer even in te komen.
Ik heb mij ook opgegeven voor de regio trainingen zuidholland,
Zijn er hier nog meer mensen die op de maandagavond meedoen met de regiotrainingen van zuidhollan?
Freggle_Edge schreef:16easer24 schreef:post niet zo vaak maar lees wel gezellig mee..... iedereeen heeft al aardig zijn planning ornd voor het jaar. Ik heb der ook weer zin in.
ik heb mij inmiddels ingeschreven voor chaam, ettenleur en maarsbergen in de B
rij de 17 maart nog een oefencross om er weer even in te komen.
Ik heb mij ook opgegeven voor de regio trainingen zuidholland,
Zijn er hier nog meer mensen die op de maandagavond meedoen met de regiotrainingen van zuidhollan?
EL en MB vallen in 1 week wat de B betreft, namelijk maandag en vrijdag, volgens mij mag je dan niet beide starten.