Geen fijn nieuws snoek, hopelijk verbetert het eat.
Strakke actie lau

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eef_Bam schreef:Wat mij opviel was dat de teamveterinair van het eventingkader aangaf dat het zinloos was om meer dan 24 uur voor een zware inspanning elektrolyten te voeren in het artikel over warm weer, dus ik ga het voortaan weer een dag van tevoren geven.
texelse schreef:@ Noor, er is (nog) geen speciale opleiding voor stijljury. Volgens mij hebben ze bij het ingaan van de regel dat ook de cross beoordeelt wordt door juryleden, mensen gekozen die "verstand" van zaken hebben, als het kan ook ruime ervaring in het crossen, en voor een deel zijn het ook springjuryleden met affiniteit voor de sgw. Zelf heb ik ook vorig jaar een mailtje gestuurd naar Gert Naber met de vraag wat voor eisen/voorwaarden er zijn om stijljury te worden. Er is echt een dramatisch tekort aan. Maar helaas.... en antwoord is er nog niet gekomen..... Dus misschien is het tekort toch niet zo erg als we denken....
bianca1980 schreef:Eef_Bam schreef:Wat mij opviel was dat de teamveterinair van het eventingkader aangaf dat het zinloos was om meer dan 24 uur voor een zware inspanning elektrolyten te voeren in het artikel over warm weer, dus ik ga het voortaan weer een dag van tevoren geven.
Maar ook dat het niet gemengd moest worden met water....