Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
)
En super dat hij zo denkt.
Dacht dat ik het zo ook wel wist, maar viel tegen. Hij is inmiddels wel opgelost.
Dus was stront chaggie. Nog 3 dagen, wat waarschijnlijk nog veel drukker word. billy1 schreef:Nou ik ben ook niet echt blij met die halve dooi, alles is hier nu spiegelglad.....Ging net al weer bijna aan de grond!
Staleigenaresse zou het 3 weken geleden al voor me doen, maar ze is zo druk dat het er maar niet van komt. Nu heb ik uiteindelijk haar scheerapparaat mogen lenen en heb ik het zelf gedaan. Vond het nog niet meevallen om het netjes te doen, maar Sim kan zich gelukkig nog wel in het openbaar vertonen.

Hij was aan de hand behoorlijk frips!! Nudine had ik weer in de paddock staan, die heeft wel 2 hele rondjes gelopen en de rest van de tijd bij het hek naar onze wandelverrichtingen staan kijken
Ze is al flink aan het verharen trouwens!Sussie85 schreef:Jep ik heb in 2006 de ORUN gedaan (niveau 2 met rijden). Geen tijd en geld om verder te gaan (nog afgezien van of ik het nou zo nuttig zou vinden).
het gaat al steeds beter maar had laatst al weer wat botte messen, dat werkt ook niet echt. Vervelend dat je de oprijlaan niet afkomt, tis nl prima te doen met de trailer op de weg, ook met tegenliggers maar dan zet ik hem stil..
vind die spelling ideaal.

Wel was er sneeuw&ijs aan 't glijden van het dak... Af en toe was het dus een beetje spannend! _Sim_ schreef:Sannnn, jammer dat je uiteindelijk toch niet mocht rijden. Voel je je nog wel goed of is het wat minder geworden?
Succes alvast!
Mijn instrutrice zag het veulentje bewegen (ik was weer te laat met kijken...
) en mijn moeder heeft het ook al gezien/gevoeld. Moet in ieder geval tot 15 maart blijven zitten en liefst nog 2 weken langer