billy1 schreef:Nou ik ben ook niet echt blij met die halve dooi, alles is hier nu spiegelglad.....Ging net al weer bijna aan de grond!
Idem hier. Spekglad door de dooi. Maar van mij mag die dooi flink doorzetten! Kan ik tenminste weer eens met de trailer op pad. Dat gaat nu echt niet bij ons. Grote wegen zijn prima, maar ik kom echt het terrein en oprijlaan bij ons niet af. Dan nog de smalle weg met flink ijs/sneeuw langs de kanten tot aan de grote weg, dus geen uitwijkmogelijkheid als je met de trailer rijdt. Heb vorige week echt mazzel gehad dat ik naar springles kon!
Ik heb trouwens vandaag voor het eerst van mijn leven een paard geschoren.
Staleigenaresse zou het 3 weken geleden al voor me doen, maar ze is zo druk dat het er maar niet van komt. Nu heb ik uiteindelijk haar scheerapparaat mogen lenen en heb ik het zelf gedaan. Vond het nog niet meevallen om het netjes te doen, maar Sim kan zich gelukkig nog wel in het openbaar vertonen.
Sannnn, jammer dat je uiteindelijk toch niet mocht rijden. Voel je je nog wel goed of is het wat minder geworden?
Lau, succes op dressuurwedstrijd!
Scum, pas maar op dat Online je er niet afbokt! Nee hoor, geintje, dat doettie niet!
Weule, pony mag dus nog even blijven?
Sussie, hopelijk is de bijscholing nuttig. Hoor nog wel eens andere verhalen.