Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hebben we dus 4ha bij elkaar... heerlijk!!!
)
...
, onderaan beginnen, want je weet weer even helemaal niks op zo'n afdeling. Heb een mooi boekwerk meegekregen, dus zo maar eens even bladeren.
.
.
4.50 gaat de wekker weer, dus ik moet echt vroeg op bed. 1 paard gereden en de ander gelongeerd.
. Dan kan ik beide paarden ook even normaal rijden
.
.Sussie85 schreef:Ben blij dat ik van de gortdroge studieboeken af ben. Sommige zijn nog wel leuk geschreven, maar er zijn erbij waar je gewoon niet doorheen komt.
Konden niet op het strandje want daar waren kitesurfers bezig, en met dit vertrouwen springen we natuurlijk heel zuinig om!! Maar het meertje ging prima. Paar keer heen en weer gestapt en gedraafd en toen vond ik het wel prima. Hebben we er een wat langere buitenrit achteraan geplakt. Langs de plek waar ons nieuwe huis straks komt te staan. Nog niet begonnen helaas
en een lekker stuk gegaloppeerd. 
maar schijnt een leuk beest te zijn voor de sport. Dus als jullie nog iemand weten?
. paar sprongen op 1.30m en mevrouw gaat nu ook meer moeite voor mij doen. Ze gaat nu wat meer vechten om er foutloos over te komen. Moest wel hard werken. Zowel paard en ik waren drijfnat en niet van de regen
Morgen komt de oude merrie nu echt onder de man. Ben benieuwd. Kreeg gisteren een niet zo leuk berichtje dat haar zoon wrs weer te koop komt. Heb een bod gedaan maar denk niet dat ik hem voor dat geld krijg. Is denk ik een derde van wat zij ervoor heeft betaald maar dan kom ik hem wel ophalen, geen keuring en verder geen gezeur. Ben benieuwd. Hij is nu 6 jaar, rond de 1.56m/1.60m en geen officiele KNHS wedstrijd ervaring. ik heb hem schaapmak verkocht als erg braaf paard alleen heeft hij ontdekt dat hij ook ondeugend kan zijn. Ja een cavalier is nu eenmaal slim
. ben benieuwd wat voor reactie ik krijg haha. Ga nu bankhangen. Ben erg moe! 

Simmie schreef:Als het maar bij besnuffelen is gebleven PB. Als ze aan de achterkant activiteit vertoont zou het erger zijn....