Sussie85 schreef:Ben blij dat ik van de gortdroge studieboeken af ben. Sommige zijn nog wel leuk geschreven, maar er zijn erbij waar je gewoon niet doorheen komt.
Die moet je ook gewoon niet lezen!
@ Rowo: mooi dat jullie extra land kunnen huren. Luxe hoor!!
@ Kim: slaap lekker!
@ Lotte: Wel leuke collega's?
Bij ons gaan de paarden morgen ook niet meer op het land, maar een paar uur in de paddock. Land is echt zeiknat en met die kleigrond hier... Jer stond te zweten onder zijn dek dus heb ik er weer afgehaald. Morgenvroeg gooi ik hem er weer op en dan haalt mijn instructrice hem er weer af. Mooi geregeld. Zijn vanavond bij het IJsselmeer geweest. Jer stapte direct, zonder aarzelen en lekker voorwaarts het water in!! Was ik blij mee!
Konden niet op het strandje want daar waren kitesurfers bezig, en met dit vertrouwen springen we natuurlijk heel zuinig om!! Maar het meertje ging prima. Paar keer heen en weer gestapt en gedraafd en toen vond ik het wel prima. Hebben we er een wat langere buitenrit achteraan geplakt. Langs de plek waar ons nieuwe huis straks komt te staan. Nog niet begonnen helaas
en een lekker stuk gegaloppeerd.
Ga misschien nog even in de boeken of gewoon eens een keer lekker op de bank!! 
Edit: kennisje heeft nog een leuke E-pownie te koop staan. Tienjarige Goodlord (= Goodtimes), van 1.54 ongeveer. Weet eigenlijk niet of het een merrie is of een ruin
maar schijnt een leuk beest te zijn voor de sport. Dus als jullie nog iemand weten?