Ik heb net een zware hardlooptraining gehad. Ik had ook pijn aan de binnenkant van mijn kuiten, dus ik ga voortaan denk ik iets rustiger doen. Ik ga nu gauw naar stal, en vanavond JA
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vak, en heb het dan ook gauw laten vallen.
*
) , en heb hem zo ongeveer gesloopt denk ik, dus ik ben niet blij
.
.
Nika heb ik al die tijd toen ook eigenlijk doorgereden, was ook niet te stoppen. Op een gegeven moment gewoon veel mee naar buiten genomen, maar eigenlijk beide keren doorgereden tot aan de bevalling en 2 weken erna er voor het eerst weer op
na hindernis 10 over hindernis 15 blijkt toch niet echt de goeie volgorde te zijn
En hij sprong zo fijn en ik had zo'n fijn rondje, maar ja niks aan te doen. Morgen maar weer eens een dressuurproefje proberen
Net ook nog de schimmel gereden en die liep ook lekker. Nu is even douche en zo naar het werk. 
om weer normaal zand onder haar voeten te voelen ipv ijs en sneeuw. Na het longeren nog even losgelaten in de bak maar na een half rondje draf had zij het wel weer gezien.
Maar fijn dat je lekker gesprongen hebt!
Groeit van lucht....
zonde van je parcours!!
, volgende keer beter!!
!!
. Druk, druk, druk!!
Jammer dat de film niet leuk was, Men who stare at goats, schijnt ook niet echt heel leuk te zijn, ook met George Clooney..
.. Aardig wat afgesjeest vandaag, nog foto's gemaakt bij de wal in de Vlietlanden en wat op stal.. Laatste thema helaas niet kunnen doen vanwege het weer.. Het was best wat frips zo in dit weer
.
. Heb het op het moment ook echt enorm druk, kom uren tekort op een dag
. Heb net even geslapen weer, want ik ga straks de nachtdienst weer in, maarliefst 4 stuks.. 
caroline78 schreef:Nee thuis kan ik niks. de bak is kei en keihard. Compleet bevroren met ijs. ik zou zo;n fitte merrie gewoon lekker doorrijden. Is alleen maar goed voor haar en een teken dat zij nog geen last heeft van de dracht. Ik heb een andere merrie drachtig maar die wordt vanaf 2003 niet meer gereden. Zij is in juli uitgerekend maar past nog net door de deurGroeit van lucht....
Hier wordt carnaval echt amper gevierd

, maar wordt niet bereden, alleen voor de kar. Zie de eigenaar er ook niet zo snel opzitten
er zijn bij ons in de longeercirkel in 1 week tijd 6 paarden onder uit gegaan dus nee dan rij ik hem liever.
.
Meestal hebben ze wel 1 of 2 dagen per week rust, of buitenritje. 
word jackson niet vrolijk van.
. daarnaast merk ik dat wanneer ze teveel binnen staan dat zij in omgang er onrustig worden.
). Ik ben van mening dat ze vierbenen, ogen en een stel hersens hebben en tot nu toe gaat het goed.