Jaja het is nu zeker dat ik ingeschreven sta voor de Mosten 29 oktober!! Had Pleun van de Marel voor de zekerheid een mail gestuurd, en kreeg net een mail terug met daarin de gegeven enz. Dus op naar de Mosten !
Ik was even in overleg. Ja loesje lijkt me erg gezellig!!We wilde smiddags gaan geloof ik , maar kan ook wat later in de middag hoor!!Ik ga op ultra, huub op bruintje (kan jij mooi even voorrijden!!) Ik heb 29ste wel dressuurwedstrijd met Tino, maar ligt er aan hoe laat het is. Ik zal mijn verslagje van p’hage ook nog even doen:
Ik mocht dus nog mee doen, met bruintje, hoorde ik zaterdag pas. Had zaterdag gedressuurd met Ultra en Bruintje: 3de en 4de met beide 194pnt het was maar B, maar het ging heel goed. Zondag naar p’hage. Dressuur ging heel goed, stond ook derde met 190pnt. Springen ging beetje zoekerig en hij was ook enorm sterk, maar ik was wel tevreden over hoe Bruintje sprong, wel 1 balk op hindernis 1. De cross verwachtte ik helemaal niets van, jullie weten allemaal wat ik er mee afgezien heb en ik had daarna geen één training meer met hem gedaan, behalve dressuur. Hij wilde al stoppen op hindernis 1 (hij plakt enorm aan andere paarden en voorzag het probleem om van het terrein weg te rijden al)Maar hij draaide in ieder geval niet om!!!!! . Ik heb hem alsnog in stap over de hindernis laten gaan. Halverwege het pad kreeg hij hindernis 2 in zicht en hij draaide om (door de bossen) ik kreeg de rem er weer op en ben weer verder gereden. Alles goed tot de afsprong, al ruim voor de hindernis stond ie weer stil, pakte het bit vast en ging ie weer door de bossen langs de sprong!! Ik heb getwijfeld te stoppen, maar wilde niet toegeven aan zijn gedrag. Dus toch maar doorgereden, uiteindelijk nergens meer problemen gehad. En ik kwam dus met twee weigeringen (en 70 strafpunten voor tijd) de cross uit en ben gemotiveerd om door te gaan, ook al is het soms moeilijk!! Hij heeft veel vermogen en geeft mij niet de indruk bang te zijn van de hindernissen, maar bang van de omgeving eromheen. Ik ga toch weer een ander bitje proberen en thuis blijf ik met slof rijden en ik hoop dat ik hem volgend jaar de baas kan
Oow ok Margo ! Jaa, lijkt me super gezellig !! Weet je he!! Mama vind donderdag middag goed! Dus over de tijd hebben we het dan nog wel ! Is goed, maar ik oefen alleen de kleine dingen! Nog niet te veel en te hoog wil Joery nog niet te veel belasten !! Maar zal wel wat dingetjes voor rijden voor jullie hahaha !
Netjes van de dressuur van Zaterdag Margo!! Met Bruintje én Ultra !! Ok, toch nog wel redelijk gereden met Bruintje!! En goed dat je door blijft zetten!! Jullie komen er wel! Bruintje is echt een gaaf beest !! (ondanks dat hij zo sterk is )
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 16-10-06 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Hallo! Zullen we het bijleggen Margo. Als ik niet meer op jou mag reageren dan kan ik wel helemaal stoppen met bokt Ben stiekem aan het bokken, wat erg
toch goed dat je doorgezet hebt margo. Lijkt me wel lastig als hij zo doet. Yentil had het in het begin ook een beetje dat ze bang was voor de omgeving maar die werd er niet zo vervelend door. Die ging dat vol op de rem maar als ik been gaf gingze wel weer door. Maar zo te horen gaat het met die van jou ook wel goed komen