nee maar daarom moeten ze betere hun best doen, ik vind dat ze in de 1e helft heel fanatiek zijn en proberen te scoren en de 2e helft proberen ze alleen te verdedigen dan zijn ze moe
das nogal lielle!! Ik ga vandaag denk ik ook maar eens flink aan de vet!! (of morgen, of overmorgen) --> Ik heb Vakantie!! Tot nu toe heb ik gewoon 1 hoofdstel per paard Dat is nog even genoeg
Wow lielle, allemaal apart ik had er 2 voor 1 paard, maar me paard trok zijn neusriem kapot dus was me dressuur en trainings hoofdstel kapot, ik vond trouwens je lijstje ook heel erg veel, vind ik leuk om zo naar te checken en te kijken wat iedereen mee neemt!
Wat zit er eigelijk allemaal in jullie zadelkasten?
Pff, ben blij dat ik maar 1 hoofdstel heb (per paard) Ik heb wel een tas met oude onderdelen, die heb ik altijd wel bij me, maar die maak ik niet zo vaak schoon...
@ GvdT, weet je al of je Rabette kunt starten donderdag??
Ik heb een heel erg uitgebreide lijst, zit niet graag zonder iets
Zadelkast? Ik heb net vrijdag een kast erbij gekocht voor de berging thuis, daar zitten mijn rijkleren in en kratjes met zadelzeep, een krat met verzorgingstroep, eentje met reserve dingen en nog wat frustdingen. De andere kast is voor dekjes, allerhande leerdingen (onderdelen van hoofdstellen en zo), laarzen, bodyprotector en zwepen. Dan nog een stuk aan de wand voor mijn zadels en de hoofdstellen die ik dus veel gebruik, en een grote kist met dekens e.d.
Op stal liggen alle dagelijkse spullen voor rijden en vervoer + tig dekens. We hebben daar een zadelkamer van 3 * 3 en die is behoorlijk vol.
RK, ik zat lekker in de tuin, en ik heb er ook geen hekel aan. Ziet er altijd zo fijn uit, als alles weer schoon aan de wand hangt Dus breng maar langs
Ik heb maar 2 hoofdstellen, allebei de paarden eentje.
Ik hoop dat Belgie wint met voetballen. Verder zit ik nog steeds op de nieuwste uitvinding van Philips te wachten: een TV die vanzelf naar een andere zender springt als er voetbal op komt .
Vieva, ik heb thuis deze kast (zelfgemaakt) De zadelsteunen zijn er nu uit, die hange aan de wand en de hoofdstelsteunen aan de buitenkant zitten nu aan de binnenwand.
Verder heb ik bij Ikea een Ivar kast gehaald (zelf in elkaar gezet ): twee hoge zijsteunen met een paar planken, twee kratjes op wielen op de grond en een blok met deurtjes en 2 planken in het midden.
Op stal twee oude stalen legerkasten en wat Ikea schappen.
Ik vind die zadelkasten van de ruitersportzaken wel zo allemachtig duur nl