[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:18

GvdT --> auw.. Hopelijk gaat het snel weer goed

Minnie_Muis --> Gefeli met je punten!

Ik heb net oefenparcours gehad op BB hoogte
Maar wa smet Violin, dus dan mag het. pakte super aan liep 1 keer weg uit de dubbel, maar dat kan gebeuren.
Mijn vader heeft me opgegeven voor een wedstrijd aankomende zondag. Hij ging bellen, want misschien waren er wel wat uitgevallen en ja hoor
Maar het is dressuur dan. Opzich wel spannend, want het wordt de eerste keer.

_Anja

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:22

MissM schreef:
GvdT: Au! Dat ken ik, ben eens tegen het deurtje van de trailer opgelopen... Kleine deurtjes moesten ze verbieden

Marieke: hoe gaat het met Pico haar hals?? Wij hebben ook eens zo'n paard gehad, die mag alleen nog maar op de veewagen mee, en niet meer op de trailer.

Anja: Ik zou ook voor dierenartsassistente gaan, daar kun je een hoop kanten mee op. Hoe is het trouwens met jouzelf? Nog steeds zo'n last van een krakend lichaam?

Hmm jah het gaat..Het kraakt nog steeds allemaal..Hebben de bedrijfsarts bij mn vader gevraagd en die zei dat ik voor een 'normaal' mens behoorlijk flexibel ben..Ik ben ook nog eens behoorlijk lang en vrij dun..Sinds dat het kouder is/winter is heb ik er veel meer last van gekregen dus het kon ook daar van komen..Ik moest maar een paar keer onder de zonnebank gaan dat kon ook wel eens heel lekker voelen dan..
Dusss we wachten nog even af hoe het straks gaat als het weer wat warmer wordt..
Onze dokter zijn we nu namelijk niet zo'n fan meer van na al dat gedoe met mn nek en rug..
Lief dat je het vraagt

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:22

MissM, zoiets stond er in Barchem in het M dit jaar.

Renske, gaat lekker zeg!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:31

ja, beetje veel allemaal momenteel

Anja : Lekker zonnebanken

Ik ga filmpie kijken!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:46

MM: succes morgen! en super van je punten

GvdT: auw

vief: over die contra galop. Daar had yentil ook altijd moeite mee en teon moest ik gewoon op de rechterhand in de linkergalop (en andersom) en dan gewoon op de hoefslag blijven, dat is makkelijk voor je pony en hier word hij sterker van in de contra. Bij yentil hielp dit heel goed want toen ik dat een tijdje deed had ze helemaal geen moeite meer met een gebroken lijn enzo

renske: vel plezier met film kijken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 22:53

Vief: daar heb ik het inderdaad een keer over gehad. Maar als ik dat zo zie stelt het eigenlijk niet super veel voor

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:12

Ben pas net weer thuis, eerst heerlijk gereden in de rijhal, daarna Britt naar Rob gebracht en daarna nog alle dieren van een vriendin die op vakantie is verzorgd

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 23:25

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:08

heey
ben net terug van feesiej van oom en tante (25 jaar getrouwt)
was gezellig.. heb nu alleen hele erge buikpijn

MM: gefeliciteerd met prijs en punten

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 00:32

Geweldig Lielle, die foto tegen die boom! Vooral omdat je ernaast zo'n heel breed pd ziet waar geen boom te bekennen is, je vraagt je af hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen!

Overigens is die oxer inderdaad een pittige hindernis.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 08:18

da's toch simpel Canter, ik haalde de bocht niet

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:05

AntheaV schreef:
vief: over die contra galop. Daar had yentil ook altijd moeite mee en teon moest ik gewoon op de rechterhand in de linkergalop (en andersom) en dan gewoon op de hoefslag blijven, dat is makkelijk voor je pony en hier word hij sterker van in de contra. Bij yentil hielp dit heel goed want toen ik dat een tijdje deed had ze helemaal geen moeite meer met een gebroken lijn enzo

Dank voor de tip, ik zal het vanmiddag eens even gaan proberen!

andrea16 schreef:
Vief: daar heb ik het inderdaad een keer over gehad. Maar als ik dat zo zie stelt het eigenlijk niet super veel voor

De hindernissen zijn inderdaad niet zo schokkend. Maar ze hebben ook niet alle hindernissen erop staan hoor
Er is nog een greppel, watercombinatie, hindernis op een bergje, enz..
Maar zulke oxers die Lielle springt zijn er niet te vinden hoor
Meer B-hoogte
Wel zijn er leuke combinatiesprongen!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 11:55

Wat is het hier stil zeg

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 12:02

GvdT schreef:
Dat ik het nog herken, is denk ik al een jaar of 7 terug geweest dat ik daar getraind heb. We hadden toen les van 1 of andere Lei?????

Ysselsteyn is wel heel ver voor jou. Hoe kwam je daar eigenlijk terecht?
De kans is heel groot dat je les hebt gehad van Lei (Leo) Steeghs. Dat is de vader van Luc Steeghs (springruiter, mss dat die naam je iets zegt). Lei is 2 jaar geleden gestorven. Hij woonde bij ons in de buurt.
Heeft WK Military gereden, en oraniseerde hier altijd mee in de cross voor de Limburgse kampioenschappen. Hij was een goede vriend van de vader van Bitwise.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:10

jeetje er is niet veel bijgebokt..ook voor het eerst

Eigenaresse van samos belde gisteren..Dat ze slecht van pas was of ik niet even wou gaan..Dus ik savonds toch even gegaan en hem meteen aan de longeerlijn met bijzet gegooid..Ik dacht nu kan ik hem mooi even in beweging houden..Meneer was het erniet zo mee eens en vond het heel moeilijk, ging ook steeds stilstaan en tegen het elastiek in..Maar sommige stukjes liep hij ook mooi ontspannen..

Net werd ik weer gebeld of ik niet even kon gaan..ze was nog steeds niet helemaal lekker..Dus ga ik er vandaag weer op, kijken hoe hij gereageerd heeft op gisteren..

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:24

Citaat:
Wat is het hier stil zeg

Citaat:
jeetje er is niet veel bijgebokt..ook voor het eerst

Vind je het gek, er zullen er heel wat naar Wanroy zijn
En ik ben braaaaaf aan het werk

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:29

Oja, Wanroy is vandaag en morgen, iedereen nog veel succes!!

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:35

Scum schreef:
GvdT schreef:
Dat ik het nog herken, is denk ik al een jaar of 7 terug geweest dat ik daar getraind heb. We hadden toen les van 1 of andere Lei?????

Ysselsteyn is wel heel ver voor jou. Hoe kwam je daar eigenlijk terecht?
De kans is heel groot dat je les hebt gehad van Lei (Leo) Steeghs. Dat is de vader van Luc Steeghs (springruiter, mss dat die naam je iets zegt). Lei is 2 jaar geleden gestorven. Hij woonde bij ons in de buurt.
Heeft WK Military gereden, en oraniseerde hier altijd mee in de cross voor de Limburgse kampioenschappen. Hij was een goede vriend van de vader van Bitwise.

Na een sgw kamp in Ermelo hadden we afgesproken in de herfstvakantie om daar met een groep te gaan trainen. Ik heb daar wel geslapen en het was een pokke eind weg. Ik heb zeker 1.5 uur file gehad bij eindhoven. Ik heb er nu nog een trauma van

Het zal wel de Lei geweest zijn die jij bedoeldt, hij was erg enthousiast over mijn pony, dus die man heeft bij mij een super indruk gemaakt
Hij heeft mij ook over die oxer laten gaan en van die skyjump.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 13:52

een trauma GvdT ?? hihi

ik heb net even de stallen gedaan

ojah iedereen die meedoet in wanroy suc6

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:19

goedemiddag!

Ik heb net ook al de stallen gedaan Kim

En die oxer van Lielle is best pittig, maar wel leuk

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:39

haha die foto Lielle... zoiets heb ik in het begin met Lucky en Murphy ook vaak gehad... beetje communicatie verschillen...

Ik heb net weer wedstrijd gehad met Lucky.. 153 pnt.. weer een puntje hoger dus... Ze moest nog wat constanter worden in de aanleuning en de overgangen van draf naar galop en galop naar draf moeten nog beter.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 14:39

Netjes Chantal!

Ik ga zometeen weer naar de paarden toe, maar weer eens kijken hoe het nu is met Madine.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 15:33

lekker chantal!!

succes andrea

ik kom net van stal...ben bevroren eerst muis gedaan, keine 20 min maar, wat los gewerkt meer niet, ze was wel braaf. ik rijd nu weer 2 dagen met slof, want ik irriteer me mateloos aan mijn hand, en door die slof word ik niet zo sterk in mijn hand
daarna paard gewassen naja benen, staart en hoofd brrr koudddddddd daarna samen met paard onder het solarium gedoken
helaas moest ik de stal nog doen, maar gelukkig kreeg ik het daar aardig warm van, en daarna nog een Ojasper gereden van iemand

dus ik ben wel zoet geweest vanmiddag!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:28

Ik heb net echt een paar uur met twee vriendinnen aan Geschiedenis gewerkt, moeten we een verslag, powerpoint en een werstuk maken *pffffff*
Hadden we net het verslag afgemaakt wil ik het nog even aan m'n moeder laten zien, weg verslag!
Hele computer overhoop gehaald, mappen gezocht, maar vond hem nergens ook niet bij net geopende mappen.
Uiteindelijk na zo'n 35 minuten gevonden onder een hele rare map
Maar met de zoekfunctie van de computer kwam ik daar ook niet bij?
Maarja heel blij dat ik het weer gevonden heb en gelijk ook maar even op m'n hotmail gezet

Maar zometeen weer lekker naar de manege

@ Biertapje alweer een beetje warm?
@ Chantal, nette punten hoor
@ Kimdepim en Renskek, goed hoor

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:35

Het schiet op Chantal, op naar de winstpunten!

GvdT, hoe is het met je hoofd, wordt het al weer een beetje helder daarboven?

Ben benieuwd hoe de bokkers het in Wanroij doen!