[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:16

Zie nu pas dat je jarig bent elke, gefeliciteerd! En nette punten idd.

Succes in Hattem iedereen!

M_Vainqueur

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:29

Leuk!! Mooie punten Elke! Succes iedereen in Hattem! Ik ga in plaats van crossen als troost maar de hele dag op de bank zitten met Boekelo op:):) whoehoe

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:27

Ik heb lekker gereden in Hattem. Balkje in het springen door mijn eigen onnadenkendheid. Foutloos in de cross. Klein verschil van mening of de lhindernis wel of niet gesprongen mocht maar dat heb ik gewonnen. Al had ik volgens mijn paard totaal ongelijk want alles wat een hindernis is, moet gesprongen worden

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:46

Haha joki had je dat ook na de afsprong en bruggetje?? Mijne ook!! Schoof bijna onderuit omdat ik haar ervoor weg moest trekken!!

Ik ben ook weer thuis van SGW Hattem, dik tevreden! Gisteren al proefje gereden dus was tevreden. Springen fijn foutloos en ook fijn ritme. Cross begon heerlijk. We gingen als een speer... een beetje te veel speer.. Veel te snel dus! Op hindernis 6 een langsloper omdat we gewoonweg de bocht uit vlogen. Echt super dom want ik wist dat ik daar moest terug nemen. Nog meer dus..
Verder foutloos en zelfs drie strafpunten voor de tijd omdat we te snel waren (optimale was 4.13 ik was 3.45 Oeps..). Kun je nagaan als ik die weigering niet had, hadden we nog meer tijdfouten!

Ik heb met de tijdwaarnemers nog even zitten kletsen en ik weet nu hoe ik het beste mijn horloge kan gebruiken voor paarden die te snel zijn. Bathmen uitproberen dus!

Al met al ben ik dik tevreden met 11e plaats! We hebben heerlijk genoten!
Ik heb veel mensen die vanaf de zijkant hebben gefilmd en ik heb een gorpo op gehad dus als ik een leuk filmpje heb gemonteerd dan zet ik hem wel ff hier :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 21:59

Netjes gedaan Elke

nee mijn kleinste verschil van mening begon toen ze na onze hindernis 2 hindernis 4 van het z wilde springen, maar daar was ze nog wel van af te leiden. Maar toen ze hindernis 6 ( dat houtstapeltje) van het L niet mocht springen had ik volgens haar een fout gemaakt. Die hindernis lag ook fijner dan het erom heen geslinger van de b. Dus bijna botsing met boom tot gevolg maar goed daarna weer fijn verder

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:09

Netjes Elke en Joki :)

Herkenbaar hoor, ik rij regelmatig dressuur in een bak vol hindernissen. Snapt Chap ook nog steeds niks van.

Heb ook Boekelo gekeken, grotendeels. Vond het echt mooi in beeld gebracht en een gemis dat RTV Utrecht de Renswoude horse trails niet zo in beeld brengt. Wie weet komt dat nog als de wedstrijd groter wordt.

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:00

Boekelo heb ik helaas gemist. Maar heb wel onwijs lekker in Hattem gereden. B zonder dressuur. Springen en cross beide foutloos en binnen de tijd! Zo trots op mijn paardje, ze pakte echt fijn aan. We mochten de derde prijs mee naar huis nemen.

Wel grappig dat jullie paarden ook op andere hindernissen aan trekken, ik had dat toen we de waterbak uit kwamen :') Ze wilde gelijk een van die sprongen erachter nemen, maar moesten verderop die tonnen nemen, hihi! Gelukkig gelukt :P

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:55

Leuke verslagen weer van Hattem!

Dit weekend had ik een dressuurwedstrijd op de planning staan. Ik verwachte er niet veel van want we hadden niet veel geoefend en ik kan haar nog niet voldoende los en ontspannen door de lijf laten lopen.
Sinds februari ben ik niet meer dressuur gestart, omdat ik erg gedemotiveerd raakte van telkens net geen winstpunt ook al ging het voor mijn gevoel heel goed.
Nu heb ik nieuwe instructie en ben ik erg bezig met eerst de ontspanning en concentratie bij ons beide in het rijden te vinden en dan komt de rest vanzelf. Nou en dat is al lastig genoeg! :+

Voor ik begon met de proef moest ik bij de jury komen. Op het protocol stond zwartbruin/ merrie, maar ze zagen natuurlijk een donkere schimmel. Dus ze hebben mij erop gewezen dat ik dit aan moet laten passen in het paspoort. (nooit geweten)

De proeven zelf gingen wel aardig. Alleen ik moest er erg hard aan werken en gaat nog niet allemaal vanzelf. De witte hekjes waren oa erg spannend. :') Toch beloont met 2 winstpunten! 184 en 187!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 10:25

Vincy gefeliciteerd met je prijs. Was jij nummer 40?

Amber gefeliciteerd met je wps

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 10:49

Amber van harte met je punten!!

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:30

Thanks, ja ik was nummer 40.

Gefeliciteerd met je wp-en Amber!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 14:45

okay dacht nu opeens je paard al te herkennen aan de foto. Ik was nummer 37

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:17

Hoi hoi,

Hier een linkje naar mijn filmpje van afgelopen zaterdag. Omdat ik er muziek onder heb gezet kun je hem alleen op pc of laptop bekijken helaas! Maar zeker de moeite waard ! :-)

http://youtu.be/pbAsZsc9oGM

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 06:36

Ik kan je filmpje niet zien (op de laptop).

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 07:01

Oh das gek! Ga er ff naar kijken, Tnx!

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 07:05

Misschien een privacy setting? Youtube geeft aan dat de video niet beschikbaar is.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:10

Je kan hem alleen kijken op pc of laptop. Tablet of telefoon lukt niet omdat ik er een muziekje onder heb gezet :-)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 11:16

Misschien ligt het wel aan mijn laptop, hij is wel vrij nieuw en ik kan het filmpje echt niet zien.
Als anderen het wel kunnen zien dan moet ik maar eens in mijn eigen settings duiken.

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:32

Ik kan hem wel zien, ziet er netjes uit! :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:04

Leuk filmpje Elke :j

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:34

Dank jullie wel! :)

Ik denk dat ik maar de volgende keer muziek van youtube zelf eronder zet. Er zijn zoveel mensen die hem ff op de telefoon willen zien en dat kan dan niet.. maar goed dat is een leer voor de volgende keer! :D

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 18:16

Ik heb het filmpje ook gezien. Het lag dus toch aan mijn laptop.
Het zag er goed uit!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 00:18

Tnx ! :-)

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:13

Leuk filmpje Elke! Ziet er goed uit! :D Ik kan alweer niet wachten om zelf weer te gaan crossen!

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:35

Ik moet je filmpje nogsteeds kijken, Elke! Maar zit altijd op de ipad dus moet even de laptop gaan aanslingeren! Ben wel heel benieuwd!

Hier goed en slecht nieuws, het goede: mijn paardje is weer fit gezond en rad verklaard! Het slechte nieuws, ik moet 2 weken de tijd nemen om op te bouwen dus helaas geen crossen meer dit jaar:( Barchem had ik al afgezegd maar ga nu ook Bathmen afzeggen. Jammer maar gelukkig kan ik weer rijden! Dan maar eens kijken of ik wat kan gaan springen.