Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Evony schreef:Ik heb er ook nooit last van, maar ik voetbal er dan ook 2 keer in de week naast. De eerste voetbal wedstrijd van het seizoen is dan ook altijd wel weer een drama. Of nouja the day's after haha. Dan kan ik amper lopen hihi.

TeeGee schreef:Ik heb een tijdje bikram yoga gedaan om zo mn spieren wat langer te krijgen, dat was wel echt super.
Zelf kon ik namelijk niet eens bij de grond met mn handen en mn benen rechthouden. Of zitten met je benen rechtvooruit, kon ik niet eens bij mn tenen.
En dit was dan het doel:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

TeeGee schreef:Ik heb een tijdje bikram yoga gedaan om zo mn spieren wat langer te krijgen, dat was wel echt super.
Zelf kon ik namelijk niet eens bij de grond met mn handen en mn benen rechthouden. Of zitten met je benen rechtvooruit, kon ik niet eens bij mn tenen.
En dit was dan het doel:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

toen wel vaak spierpijn gehad in mijn kuiten maar nu eigenlijk nooit meer. Heb ook wel dikke kuiten daardoor gekregen 
TeeGee schreef:Nee maar het ging wel elke les beter. Toen brak in mn pols en met gips kon ik niet naar die lessen ivm de temperatuur.
Splash, je kan ook thuis onder de douche of in bad elke dag even oefenen.
) en kan met gestrekte benen nog met mijn handen plat op de grond komen. Het eerste plaatje uit TG haar post kom ik aardig bij in de buurt. 
. nu ga ik nog steeds voor de souplesse. ik kanbij m'n tenen, maar dat heeft wel even geduurd. inmiddels kan ik zelfs deze oefening:
_Sim_ schreef:Das ook een spannende pose, missbay! Die ga ik eens proberen.
wat een heerlijke verhalen weer over trainen...
. hopelijk valt het mee en kan de regiotraining doorgaan.