Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Epplejeck_ schreef:@greefje1 bedoel je deze sporenriempjes: http://www.ej.nl/products/10000077/6480019/
maximiliano schreef:Super gaaf Florence!! Dekje past zo op de foto's juist perfect!!! Vind de broek ook niet storend! Ik cross dan (nog niet) in een witte broek! Echt hele leuke kleuren bij elkaar! Alleen 1 klein puntje... Tape moet je wel ff matchend kopen hoorAlles is zo super mooi maar tape wijkt heel erg af! Je kunt gewoon gele isolatietape nemen!
florence123 schreef:maximiliano schreef:Super gaaf Florence!! Dekje past zo op de foto's juist perfect!!! Vind de broek ook niet storend! Ik cross dan (nog niet) in een witte broek! Echt hele leuke kleuren bij elkaar! Alleen 1 klein puntje... Tape moet je wel ff matchend kopen hoorAlles is zo super mooi maar tape wijkt heel erg af! Je kunt gewoon gele isolatietape nemen!
dit is al inorde!
mijn gele tape was toen op, maar inmiddels ben ik zaterdag al met gele tape gestart
dropje_90 schreef:Er zit een blauw randje in mijn dekje en oornetje, vandaar dat ik ook de sterren op mijn shirt en capcover wit en donkerblauw heb gekozen
En ik dacht misschien maakt het mijn set wat rustiger