Ik wil mijn paard ook scheren, maar volgens degene die hem gaat scheren kan ik beter wachten tot hij weer binnen staat... Laat dat vorig jaar eind oktober zijn geweest! Met de regendeken lijkt het aanmaken van teddyvacht wel te stoppen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil mijn paard ook scheren, maar volgens degene die hem gaat scheren kan ik beter wachten tot hij weer binnen staat... Laat dat vorig jaar eind oktober zijn geweest! Met de regendeken lijkt het aanmaken van teddyvacht wel te stoppen
Totdat hij naar haar uithaalde met zijn voorbenen!
Bull heeft al vanaf augustus de deken op, maar dat heeft natuurlijk ook een noodzaak. 

Ik heb het idee dat ze aan de hand vervelender vind. Misschien valt er straks met een stalgenootje wel iets te regelen, dat we elkaars paarden losgooien. Maar vaak zijn we er rond dezelfde tijd. Ik mocht deze maand iig nog niks met haar doen van de DA. De maand is nu voorbij, maandag weer terug en dan hoor ik hoe het verder gaat. Ik hoop dat ze iig weer los mag. Voor het land ben ik heel bang dat dat niets meer gaat worden. Als het dit weer blijft, gaan ze binnenkort allemaal niet meer naar buiten.