Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dus ze zal er denk ik toch niet zijn geweest. Met shoppen ben ik ook niet echt goed geslaagd. Ik kon echt niets vinden, alleen 1 vest en 1 t-shirt. Ik zoek een beetje stoere kleren, maar heb echt geen idee waar ik moet zoeken.

), foto's uitgewisseld met zusje, scheelde weer een 3 GB
.

De kleur is toch wat donkerder dan ik had gehoopt (bijna donkerblauw ipv felblauw) maar hij is toch mooi!
. Jammer dat het shoppen niet zo gelukt is.

Simmie schreef:Hoeveel verschillende dressuur-outfits heb jij Bianca?
!!!! en uiteraard nog het standaard zwarte jasje van harry horse. Dit blauwe jasje is echter dezelfde als de witte en ga ik korter laten maken (het is nu een soort slipjas), dan heb ik er een blauwe set bij, omdat dat mijn lievelingskleur is, daar wil ik met Bull wel mee starten. Ga ervan uit dat dat wel mooi word. Ik hou wel van wat kleur in die ringen....
en vind het heerlijk om daar ook gebruik van te maken.....
..
, wat eet ik toch graag daar
en toen zijn vriendinnetje en ik lekker onderuit gezakt bij Sherlock Holmes en heb genoten van die film
. Daarna nog even een cocktail gedronken en nu lekker mijn bed in
.
.. Wat doe ik mezelf aan
, heb tijdje terug al 'Ja' gezegd toen ze mij vroeg, maar ik blijf het komisch vinden dat gedoe voor de camera
en wordt er nogal zenuwachtig van. Hopelijk levert het wel leuke plaatjes op
.
.. en 19 jaar is eigenlijk nog te jong
.billy1 schreef:WL wanneer heb jij zelf je cross debuut op de planning staan? Groomen is wel leuk, maar zelf rijden is natuurlijk veeeeel leuker!
. We hebben natuurlijk wat pech gehad met de voeten
en Wo heeft nog angst voor de trailer.. In April gaan Wo en ik een week onder begeleiding intensief trailer training volgen, ook op andere locaties, om haar angst weg te nemen en dan wil ik haar wat vaker meenemen naar crosstrainingen voor de routine en dan gaat het balletje denk ik vanzelf rollen
.
.

Dat beest is dan zo fris dat ze bijna niet te rijden is. En in de wei staat ze de hele dag met de kop aan de grond en rent geen meter
rowo schreef:@ bianca: jeeetje dat zou je idd echt niet zeggen. Moet zeggen dat Zetje niet veel meer heeft, nog steeds niet. Je bent nu dus aan het afbouwen?
Hoe vaak rijdt je nog per week?

Vervelend dat ze zo druk is. Vind haar er nog strak uitzien hoor 
Ging iig beter dan de vorige keer. Dus niet voor niks zo hard geleerd 
Later wakker geschrokken om half 8 en toen kon hij me na het lossen bij het eerste filiaal nog ophalen. In Deventer opgepikt door mijn ouders en toen doorgegaan naar de Toyota-dealer. Hebben een proefrit gemaakt in een Prius (paps moet een nieuwe lease-auto) nogal futuristische auto, met een power knop om te starten en dat gaat dan op elektriciteit, best maf zonder geluid wel kunnen wegrijden en hij had ook allemaal gekke dingen. Stop gemaakt bij de manege in Bathmen, moest zo nodig plassen
En even de nieuwe manege gespiekt en gezellig hoi gezegd
Wat is dat mooi geworden zeg! Wauw
Toen zelf naar Diepenveen gereden, was echt leuk
Nu even lunchen hier, jasje op de foto zetten en naar Enschede om Woll te rijden, koken en studeren vanavond