Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bokt doet sowieso een beetje stom, met het invoegen van codes neemt hij ook niet alleen het geselecteerde bij mij..
Wist niet dat Loempia voor hetzelfde allergisch was..

, ik heb zelf al gekeken naar schouderbeschermers.. Mijn moeder zat te speuren op internet en die heeft ook naar de nekbeschermer gekeken, die vroeg eigenlijk gelijk of ik er ook niet één wilde aanschaffen, vooral met Wo haar buien en gekke sprongen .. Vraag me alleen af of dat nu zo lekker rijdt? Ervaringen mee? Lijkt mij ook iets voor in de hogere klassen of niet?
.
, op stal hadden alle paarden de kolder in de kop door het mooie weer. Wolin gedroeg zich als een hengst, totaal niet normaal kunnen meelopen. Ik werd na zeven keer steigeren en bokken het nogal zat en zette haar op d'r plaats (heb Dually halster voor haar), pisnijdig dat ze werd; uitslaan met een achterbeen en nóg hoger steigeren, nek erop zetten en stampen op de grond, tuurlijk Wo.. je bent een hengst
. Constant hinniken naar haar grote vriendin die aan het rijden was, doet ze anders dus ook nooit
. Wo was weer bezig. Toen de twee tutten bij elkaar stonden was het goed.. Wolin in passage langs het draad, stampen en de nek erop zetten als een ander paard aan haar vriendin kwam snuffelen en hup imponerend steigeren, Wo heeft besloten; voortaan gaat ze door het leven als Wodan
.. WolinLotte schreef:@PB: Lijkt me erg veilig zo'n nekbeschermer, ik heb zelf al gekeken naar schouderbeschermers.. Mijn moeder zat te speuren op internet en die heeft ook naar de nekbeschermer gekeken, die vroeg eigenlijk gelijk of ik er ook niet één wilde aanschaffen, vooral met Wo haar buien en gekke sprongen .. Vraag me alleen af of dat nu zo lekker rijdt? Ervaringen mee? Lijkt mij ook iets voor in de hogere klassen of niet?
.
.
, wellicht dat ik dat ook ga doen dan!! Zij is ook nog onervaren met springen, ze heeft nog geen gekke wappers gemaakt, maar met de crosstraining weet ik niet wat ze doet. Ze is dan ook wel erg onvoorspelbaar.
.

) heb... Ik had het dit blok mooi voor elkaar, maar als ik nu naar de cijfers kijk die ik vandaag heb terug gekregen: 3,6 voor natuurkunde, en een 4.0 voor scheikunde
Komt dat niet echt in de buurt van de magische 5.5 

.
, tijd om wat meer aan school te doen denk ik
. Je school is net zo belangrijk als je paard
. 
) Oja, en dan komt mijn 5vwo opleiding ergens helemaal aan het einde

Hoe is het nu met je knie? Kan je al weer iets doen?
ik heb ook vervelling op me handen echt zwaar pijnlijk.
Slaap lekker