[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosalie123

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:17

Grr zit mezelf een beetje op te vreten. Ik rij vaak met iemand mee naar stage, das meestal wel makkelijk. Nu moet diegene overwerken en zit ik er weer mee. Ik sta eigenlijk wel een beetje op tijd want ik wil ook nog rijden, eten en dan om 8 uur moet ik bij een vergadering zijn! Hoop dat het niet zo lang meer duurt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:21

Das wel balen man :(
Ik ga hapje eten :)

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:34

Rosalie; das balen, hopelijk kun je snel naar huis
Mistid; ondertussen al iets fitter :(:)
WL; ik hoop dat er een goed zadel voor je tussenzit.
J_N; fijn dat je zo'n mooie wintersport hebt gehad.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:51

JN: Werkze vanavond!
Rosalie: Hoop dat je inmiddels al richting huis bent..
PB: Dat kan bijna niet anders dan heel erg lekker zijn :9
Mistid: Viel mij ook al op dat ie opeens weg was :? Bokt doet sowieso een beetje stom, met het invoegen van codes neemt hij ook niet alleen het geselecteerde bij mij..
Kim: Slim om het daarin te vermelden :j Wist niet dat Loempia voor hetzelfde allergisch was..

Net nog even lekker in een zonnetje naar huis gefietst. Moest werken samen met 2 andere uitzendkrachten.
Celeb & Salami.. Echt hilarische namen, vooral zo in combinatie :')

Spring zo even onder de douche, eten nog even naar Woll en dan weer naar Enschede. Morgenochtend college.
Gelukkig is mijn mams vrij en wil die Woll morgenochtend doen. Ze is verbazend lief nog met die spuit telkens :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 18:57

Bokt doet idd raar laatste tijd ;)

ok als je wat wil aanpassen, dan doet hij het scherm op schuiven.

Das wel lief van woll vief :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:48

Hier is hij er al even weer, verder nog niet echt problemen gehad.
Wat een namen Vief _O-
Balen Rosalie :(:)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:05

Jij al wat beter mistid?

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:05

@ Malloesje, Rowo en Ruud; Mooie foto's! :)
@ Tientjeh; proficiat met je eerste plaats! :D
@ Mistid; Las dat je niet met Kino ging starten in SGW?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:07

Ik ga richting bed :wave:

Lekker tv kijken :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:32

@PB: Lijkt me erg veilig zo'n nekbeschermer :j , ik heb zelf al gekeken naar schouderbeschermers.. Mijn moeder zat te speuren op internet en die heeft ook naar de nekbeschermer gekeken, die vroeg eigenlijk gelijk of ik er ook niet één wilde aanschaffen, vooral met Wo haar buien en gekke sprongen .. Vraag me alleen af of dat nu zo lekker rijdt? Ervaringen mee? Lijkt mij ook iets voor in de hogere klassen of niet?

@Vief:
Hahahaha wat een namen idd :)) .

Nou vandaag was het feestdag *\o/* , op stal hadden alle paarden de kolder in de kop door het mooie weer. Wolin gedroeg zich als een hengst, totaal niet normaal kunnen meelopen. Ik werd na zeven keer steigeren en bokken het nogal zat en zette haar op d'r plaats (heb Dually halster voor haar), pisnijdig dat ze werd; uitslaan met een achterbeen en nóg hoger steigeren, nek erop zetten en stampen op de grond, tuurlijk Wo.. je bent een hengst >;) . Constant hinniken naar haar grote vriendin die aan het rijden was, doet ze anders dus ook nooit >;) . Wo was weer bezig. Toen de twee tutten bij elkaar stonden was het goed.. Wolin in passage langs het draad, stampen en de nek erop zetten als een ander paard aan haar vriendin kwam snuffelen en hup imponerend steigeren, Wo heeft besloten; voortaan gaat ze door het leven als Wodan _O- ..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:41

WolinLotte schreef:
@PB: Lijkt me erg veilig zo'n nekbeschermer :j , ik heb zelf al gekeken naar schouderbeschermers.. Mijn moeder zat te speuren op internet en die heeft ook naar de nekbeschermer gekeken, die vroeg eigenlijk gelijk of ik er ook niet één wilde aanschaffen, vooral met Wo haar buien en gekke sprongen .. Vraag me alleen af of dat nu zo lekker rijdt? Ervaringen mee? Lijkt mij ook iets voor in de hogere klassen of niet?

Als ik er op mag reageren ;)
Is idd veilig een nekbeschermer! Ik rij er sinds twee jaar mee, ik heb er ook geen last van met rijden, door de cross krijg je wel zoveel adrenaline in je lijf dat je dat ding echt niet voelt zitten. Ik heb trouwens ook schouderstukken. Alles wat meer bescherming kan bieden is naar mijn idee beter.
Moet ik wel zeggen dat ik met schouderstukken en nekbeschermer ben gaan rijden toen ik idd al internationaal startte, MAAR afgelopen najaar ook met twee onervaren beestjes gestart en die zijn eigenlijk veel onvoorspelbaarder, en door ervaring die ze missen, waardoor je soms hele rare sprongen of weigeringen krijgt, vind ik het juist met deze paarden heel fijn om een nekbeschermer om te hebben.

Als ik jou was zou ik er zeker een kopen! Dit omdat ik uit je verhalen begrijp dat je niet het meest gemakkelijke paard hebt uitgezocht ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:59

Uiteraard mag je er op reageren ;) .

Oké, dat klinkt goed!! Ik heb idd niet het makkelijkste paard, Wodan.... :o .
Ik rij nu dressuur met bodyprotector. Ik zit er dan ook over na te denken om er één aan te schaffen :j , wellicht dat ik dat ook ga doen dan!! Zij is ook nog onervaren met springen, ze heeft nog geen gekke wappers gemaakt, maar met de crosstraining weet ik niet wat ze doet. Ze is dan ook wel erg onvoorspelbaar.

Bedankt voor je reactie!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:21

@ Marieke, klopt. We hebben er eens goed over na gedacht, en kwamen tot de conclusie dat ik met maar 1 moest gaan starten. Dit is Yoeri geworden, omdat ik daar nog niet officieel mee heb gecrosst en ik -als hij de cross foutloos loopt- dan wel kans op wp heb. Kino dressuurt denk ik niet boven de 165, krijg het er gewoon niet uit.
Yoeri kan best een L1 proefje, die heeft M1 gelopen dus zal raar zijn als hij het ineens niet meer kan :P .
Het gaat mij toch vooral om het crossen, dus ik rijdt wel een paar trainingen en een keer bij Alice met Kino.
Nijeberkoop zullen we eens bekijken, denk dat ik die wel met 2 pony's doe.
Maar het is nog lang niet zo ver :+

Ik ben volgens mij weer beter, nog wel heel moe ondanks ik bijna de hele dag heb geslapen.
Heb de paarden samen met mam binnengezet, en dacht erover stiekem Meno nog te gaan rijden maar dat doe ik morgen wel

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:24

Gooooeeeieavond :wave:

Ik heb even naar mijn cijfers gekeken, en ik gok zo dat Markelo mijn laatste wedstrijd gaat worden tot de zomer vakantie :n

Ik mag namelijk van paps alleen starten als ik één 5 of minder (onvoldoendes :+ ) heb... Ik had het dit blok mooi voor elkaar, maar als ik nu naar de cijfers kijk die ik vandaag heb terug gekregen: 3,6 voor natuurkunde, en een 4.0 voor scheikunde :+ Komt dat niet echt in de buurt van de magische 5.5 :+

Dus óf: ik stop gewoon een maandje of 2 3 met wedstrijden, óf ik moet eens wat aan school gaan doen... :\

Waarom moest ik ooit zo'n klote profiel uitkiezen? Grrrrr

En damn... Al die beschermers! Ik wordt er gewoon bang van! _o_ Ode aan de 16 jarige koudbloedjes :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:24

Het nadeel van de schouderbeschermers heb ik begrepen van een arts is dat als je, je arm breekt je de grootste kans heb dat het precies onder de schouderstukken gebeurt en dat dan ook de kracht die erop komt groter kan zijn en dus ook de breuk ernstiger.
Het is mij ech af geraden dat is voor mij de reden om er niet mee te rijden.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:29

Oké, dit wist ik niet!!
Ik heb mijn oog laten vallen op dat T-shirt met de schouderstukken waar Ruudj het over had. Als je het zo bekijkt zijn ze niet eens zo veilig.. Ik heb dit nog niet eerder gehoord.

Best lastig inschatten waar je goed aan doet dus ;) .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:31

Hmmm lieziej, dat is niet zo best.. die cijfers :n , tijd om wat meer aan school te doen denk ik ;) . Je school is net zo belangrijk als je paard :j .

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:32

ik rij alleen met een BP maar wil graag wel zo'n nekbeschermer (het is niet zo dringend) maar als ik het ooit eens tegenkom in een paardenwinkel zal ik hem wel kopen. :)

@ PB : rijd je met alleen een BP ?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:32

Haha, ja, dat zou je wel zeggen... Ik heb gewoon een té druk leven! (2 ponies dus, én dan doe ik nog aan volleybal, én dan heb ik nog 3 baantjes: namelijk 2 avonden in de week bij de Appie, dan werk ik nog op een handelsstal, en dan geef ik nog bijles := ) Oja, en dan komt mijn 5vwo opleiding ergens helemaal aan het einde :=

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:35

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 21:58

Goedenavond
Vorstin liep weer lekker vandaag! Gisteren hoefde ik er minder aan te werken, maar vandaag deed ze ook lekker haar best :)
Vanochtend nog even naar de dokter geweest, ik heb exceem (of iets in die richting) op mijn handen. Komt denk ik door al het vegen op stal :P

Gefeliciteerd Bianca! Ben nieuwsgierig geworden naar de foto's!
Oehhh, lekker PB :D Hoe is het nu met je knie? Kan je al weer iets doen?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:11

Goede avond :)

Leuk flimpje liezje
Snoekiej lekker dat het goed ging :)
Das minder van je handen :( ik heb ook vervelling op me handen echt zwaar pijnlijk.

Ik ga nu echt richting bed :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:19

@Shanouk; Vervelend van je handen! Maar super van Vorstin ;) .

Ik heb zeeeer droge handen door het vele hand-alcohol gebruik in het ziekenhuis.. Valt weinig aan te doen, behalve smeren met een handcreme met goede pH-waarde.. maar dit helpt erg weinig moet ik zeggen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:29

Thanks Corrien :) Slaap lekker :evaw:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:04

Woll goede tip!

byebye