[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 16:01

Goeiemiddag!
Wat jammer dat je studie niet bevalt Anthea! Stom idd, je gooit 2 jaar weg, maar 2 jaar iets doen wat je niet leuk vind is ook weer zo wat..
Gefeliciteerd Ingrid
Fijn dat Krimhie al wat beter gaat Luxtet

Ik heb net les gehad, ging gelukkig wel lekker Lachen Ben alleen echt heel moe, dus ik doe even rustig aan.
Moet me ook nog opgeven voor de SGW's in het najaar, dus dat ga ik zo wel even doen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 17:40

MOgguh Dromen ..

Poeh, ik was echt moe. Was zo blij dat ik vanmorgen mijn bed ik kon, op de fiets wilden mijn luiken al steeds dicht gaan.

@Ingrid: Gefeliciteerd! Party!!

@Luxket: Fijn dat het weer beter gaat!! Lachen

Straks maar eens even aankleden en richting stal.. eventjes met Wootje aan de gang Lovers . Hierna met het jonkie.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 17:48

nou paar keer gestapt en ze stapt nog steeds goed.. drinkt goed en eet goed.. vanaaf nog keertje stappen en dan morgen weer..

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:28

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:59

HEY LADZWIEN, zou leul zijn als die door de keuring komt, heb je weer iets om mee te beginnen en een eigen paard is toch wat anders vind ik.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:04

Leuk diertje Ladyzwien!! Mooi paardje!! Pling

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:06

HEY LAPPIE LAP... die van komt amper wat aan, ook met rust, de wei is behoorlijk schraal dus daar moet ze het niet echt van hebben, ze wandelt de hele dag en op stal houden is geen optie daar is die van mij te neurotisch voor. Ik heb wel de homeophaat erbij gehad en hoop met die uitslag en medicijnen nog wat te kunnen, maar het is niet het type paardje om dik te zijn. Veel mensen die niet wisten dat ze drachtig was, zagen dat bij 8-9 maanden er ook niet aan af. Waren verbaasd als ik zei dat er bijna een veulen aankwam.

Ze krijgt nu inderdaad ook maismeel (door de slobber heen anders vreet ze het ook niet) bietenpulp proberen we ook maar dat vreet madam niet en zwart-witte haver geplet, veel kuil. Ik zal het maar afwachten, ik ga voor de fun. Ik rij ook mee met bestgaand E rubriek dus denk dat we elkaar dan zouden kunnen treffen, ik moet dus letten op een half fries ??

Ik moet verder om 12.25 uur in ring 1.....OOHHH ja ben NUMMER 40.... Nagelbijten / Gniffelen wel puntje van herkenning dus.. Haha! Haha!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:18

Halloooo allemaal! Ik ben er weer van vakantie! Was echt hartstikke leuk, ontzettend veel musea bezocht en veel bekeken in Normandië. We zijn daarna nog een paar nachtjes naar de Ardennen geweest, wat ook erg leuk was. Als jullie willen kan ik nog wel een klein verslagje doen, maar ik zal eerst even kijken hoever ik kom met bijlezen want ik heb in 1,5e week natuurlijk heel veel gemist Clown

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:19

Ik heb nr. 117 lees ik net Haha!

@ Ilse ... ik vind het echt een onwijs leuk paard, mooi koppie!
@ Ingrid ... gefeliciteerd!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:21

Ilse, wat een leuk paard!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:31

Ik heb gelezen dat Ingrid jarig is... Gefeliciteerd!
En Ilse mag hopelijk binnenkort zeggen dat ze een heel leuk eigen paard heeft!
BV heeft een behoorlijke smak gemaakt, hoe gaat het nu? (misschien dat ik er overheen gelezen heb)
en Anthea gaat stoppen met haar studie.. zal een moeilijke keuze zijn geweest idd!

Ik vind het nu ook wel raar om gewoon thuis te zitten, kom net uit de vakantie en vannacht alweer zonder mijn vriend slapen Scheve mond Ik moet nu ook nog mijn tas uitpakken.. geen zin in, haha.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:01

Goedenavond!
@Ingridje: Gefeliciteerd met je verjaardag!
@Ilse: Leuk paard om zo te zien, hopelijk wordt ze goedgekeurd woensdag!
@BV: Hopelijk ben je weer een beetje aan het herstellen van je val!
@Anthea: Balen dat je het niet naar je zin hebt op je studie. Ik ben ook na 2 jaar gestopt met mijn vorige studie. Ben achteraf ook blij toe, heb het nu super naar mijn zin bij mijn nieuwe studie! Weet je al wel wat je hierna wil gaan doen dan?
@LL en Bianca: Veel succes bij de keuring!
@Mistid: Leuke foto's van Ermelo.

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Daarna snel naar huis voor dressuurles met Jipje. Nou dat was nog eens megahard werken, maar hij liep echt als een trein. Stond ervan verbaasd dat ik zo'n uitgestrekte draf met hem kon rijden Clown Helaas lukt me dat nog niet helemaal in de ring.
Ga zo douchen en dan lekker niks meer doen, moet even bijkomen van de afgelopen 2 dagen Tong uitsteken

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:18

Mooi paard Ilse.

Vandaag weer lekker op Amati gereden en balkjes gedraafd en dat deed hij echt super.
Vandaag nog een hele tijd met KWPN aan de tel gehangen omdat ik een preciese uitdraai van zijn moederlijn wou met alle keurings en sportprestaties. Ben er in ieder geval achter dat een volle broer van zijn moeder Internationaal springt en 2 half broers ook waarvan 1 ook nog de IAN trofee heeft gewonnen. Altijd leuk om te weten Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:25

kicke pb Haha! leuk beest trouwens Knipoog

ik ga richting bed.. morgen weer heledag werken.. pff 4 uur op

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:26

Dat is idd altijd leuk om te wten PB Ja Zit er dus een fijn lijntje achter. Maar het zegt natuurlijk niet altijd wat. Mijn zusje kan erg goed voetballen, maar ik kan er niks van hoor Knipoog

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:38

Doei!

Ben hier even niet zo vaak meer te vinden, druk met Madine en vakantievoorbereidingen...

We weten nog steeds niet hoe het zal gaan met haar, dinsdag komt de dierenarts en geeft advies over wat we moeten doen, er zit een grote kans in dat ze toch ingeslapen zal worden Verdrietig
De wond ziet er opzich niet zo verkeerd uit (tenminste, vergeleken met wat het was), maar de flap groeit niet meer aan. Ik bereid me er eigenlijk al op voor dat het einde verhaal is. Best moeilijk want wij gaan a.s. maandag op vakantie en dinsdag wordt de beslissing genomen...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:45

Dat meen je niet Andrea!! Is het zo erg?? Wat is er nou precies gebeurd? En is er inwendig ook wat geraakt?

Heel veel sterkte Ach gut

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:49

Ze is verder goed gezond maar als de wond niet meer dicht wil... Dat vind ik misschien nog wel het moeilijkste eraan, ze is gewoon gezond en toch moet ze de pijp uit.

Verhaal heb ik hier een aantal keren geplaatst, in ieder geval op vrijdag 4 juli. Een pees en spierweefsel was beschadigd.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:50

Oh ik lees ff terug... raar dat ik daar overheen heb gelzen Verward Sorry Bloos!!!

Heel veel sterkte!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:51

Aah Gatsie Andrea Ach gut .. Ik hoop voor je dat er een andere oplossing voor gevonden kan worden dan inslapen..
Bij mij gaat ie overigens weer een heel stuk beter.. Gister vriendje maar ff ingehuurd om me regelmatig in te smeren met zalfjes.. Vandaag gewoon gewerkt en dat ging wel goed.. Wel iets pijn, maar dat hou ik toch!! Remember gaat ook al een stuk beter, ze krijgt alleen wel gewoon lekker 2 weekjes rust! Hoop dat ik Barchem 3 augustus wel kan rijden (en springen.... Hoop niet dat ze is geschrokken....)
Ik ben overigens erg blij dat ik toch ben geswitcht met werk!! ik heb het nu toch wel ZO ontzettend leuk!! Haha! Kom telkens met een big smile thuis!! heerlijk

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:53

Rowo: Kan gebeuren, haha. Blz. 66 onderaan staat het.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:55

Pfff, wat een kl*te manier zeg Andrea. Kan begrijpen dat je, je er niet goed onder voelt.

Rowo: Papier zegt idd lang niet alles, maar ben wel gek van mooie merrie lijntjes. Voor keuring en verkoop altijd wel zo interessant.Maar hij komt uit een fijn lijntje. Veel sportprestaties en ook keuringsresultaten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:55

Ik had het idd al gevonden.... ben tijdje ook minder gweest, dat zal het wel gweest zijn! (edit: k snap nu ook waarom ik het niet gelezen heb Clown )

K hoop voor je dat er een wondertje gebeurd en ze weer compleet opknapt. Of dat er een andere oplossing gevonden kan worden.

@ pb: geef je gelijk hoor. Onze 4 jarige komt uit een super goede stam. Moeder, grootmoeder en overgroot moeder zijn allemaal keur en/of prestatie en/of preferent. Iig 2 van de 3. Daarnaast komen er veel internationale springpaarden uit voort. Ook al zegt het niet alles, t is wel fijn Ja

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:59

Inderdaad, de manier waarop is gewoon ontzettend k**. Dan ga je echt denken, had ze maar hoefkatrol of was ze echt ziek, dan lijkt het me minder moeilijk om ze uit hun lijden te verlossen.

Maarja, ik ga nu even lekker bankhangen vanavond. De komende dagen nog even proberen met haar te tutten en wat foto's te maken.

Ik zal zo nu en dan hier even updaten.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:00

Hou ons op de hoogte! En alvast veel plezier op vakantie!