Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hardlopen is wel een beetje overdreven hoor
ammi schreef:Gomir: wat houd dat in, meelopen bij stoeterij het cenrum? ( ken ik niet)
).
(sportpaarden weet ik ondertussen wel een beetje hoe het werkt, maar keuringen ed is toch weer een heel ander verhaal) Biertabje schreef:mooi Gomir! nog andere bekende daar?! Marco en Franklin zeker wel?

Citaat:ik moet 12 juli hier in Friesland meehelpen met de keuring...volgens mij moet ik ze steeds naar de ring brengen. we zullen zien, wilde eigenlijk op concours gaan in Emmeloord
Ben dan al een beetje ingeslingerd als het goed is
Wil zelfs wel dag eerder komen om te helpen met vlechten enzo
) Biertabje schreef:Kan hij niet meer crossen als hij gesprongen heeft danleuk RK!
ik denk dat ik woensdag de indoctro niet start, ze had het liever niet uit eigen belang anagezien ze moest crossen...![]()
Heb ik ook nog een beetje aanspraak

Als ik dat tenminste in kan plannen met evt. co-schappen
)
Ik vind het vooral in Midsland altijd gezellig, lekker met een rose-tje buiten zitten en die gasten staan vanzelf voor je neus met weer 1 of andere act. Enn, als je Hendick-Jan de Stuntman ziet moet je ook zeker even gaan kijken.
CarpeDiem schreef:komt t wel goed met de koe RK??

Was ook nog 1e in de tweede proef, ondanks een bokkesprong... Maar echt een fijn gevoel dat we nu weer de goede kant opgaan... Er is bij mij nu ook eindelijk een kwartje gevallen... dus ik ga er nu hard aan werken om en mijn paard meer naar voren te rijden en mijn handjes netjes op hun plek te houden. Aardige jury helpt overigens ook wel 
IK heb net gemod op WD, en dat is meer blijven hangen. 

Je had toch eerst een andere foto als arvarter?