Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vandaag ook van die mensjes die veel te traag reden.
Varekaj schreef:Bij blinkers denk ik aan glinstertjes enzo, ik gok dat je iets anders nodig hebt?
winnie10 schreef:Ik heb de enquête ook ingevuld! Ik kijk eigenlijk wel al vaak filmpjes op YouTube! Vooral om inspiratie op te doen voor springoefeningen enzo zoals masterclassen van bekende eventingruiters. Echt interessant!
Ik moet Aruba altijd dagelijks werken om geen bommetje te hebben, maar nu met de sneeuw was dat niet mogelijk en amai het is een monstertje. Zondag rodeo gehad maar gelukkig kunnen blijven zitten (maandag wel megastijf van mn benen toe te klemmen haha) en nu gisteren weer gereden maar het was echt niet normaal dusja wel redelijk hard gevallen! Tis toch soms echt een bitch! Kvoel me een bomma als ik net uit bed stapte![]()
En nu ligt er weer sneeuw
iskander loopt ook zo onnozel of iets, wegspringen en bokken. De winter mag gedaan zijn.
)
Die van mij verzet dus geen voet de verkeerde kant op. Juist in galop in het veld moest ik hem woensdag wat bijhouden. Ik had mijn dressuurzadel gepakt, zat wat lang qua beugels en dat was alles behalve comfortabel met zijn gespring over/door de plassen
Zal binnenkort weer mogen beginnen. Vorig jaar rond deze periode ook kale plekken gehad. 't Is precies bij de wissel van winter- naar zomerseizoen.
met wie was je mee? Dat grote bruine paard? Pieter was echt de harige halve ijslander van de hoop hahaha. Niet naast te kijken. Laat het verharen maar komen