Daar heb je goed over nagedacht Madelein. Dat moet zo gaan lukken.
Ik ben vandaag bij de apotheek dezelfde koelelementen gaan kopen als Jan heeft zodat [naam] na de cross de pezen goed kan koelen.
Wauw wat een gave rijlaarzen Rianne! Wel balen dat je moet werken maar ach, ik heb geen vakantiekleurtje want wij zijn niet op vakantie geweest
Ik kan best wat hebben maar vandaag heb ik de zon toch echt geprobeerd te mijden.Aan de dressuur is inderdaad wel wat werk. Hij kan het wel maar, zoals ik al eerder schreef, meneer heeft nogal een karakter en als hij het in de dressuur wat lastig vindt, dan is het geen gemakkelijke. [naam] kan best leuk rijden maar die heeft natuurlijk bij lange na niet de ervaring die Jan heeft dus is het wel heel fijn als hij er dan af en toe eens op stapt.
Zij traint wel heel veel in de dressuur maar zo heeft iedereen wel iets waar net wat harder aan getrokken moet worden.
Ben vandaag de hele middag bezig geweest met alle spullen verzamelen voor [naam]. Die was gisterenavond als een blok in slaap gevallen dus was ik vandaag de pineut. Hoofdstelnummer was spoorloos dus kon een nieuwe gaan halen. Ruitersportwinkel één had er geen, nr. twee gelukkig nog net één. Bij de eerste apotheek hadden ze maar één coolpack dus moest ik ook nog naar nr. 2.
Eventing is zo'n geregel. Er moet enorm veel mee voor het paard maar met zo'n meerdaagse moeten ook de slaapspullen, toiletspullen en kleding mee en dan mogen wij ons nog gelukkig prijzen dat ze in de veewagen kan slapen en eten en drinken voorzien wordt door Jan. [naam] werkt hard voor hem maar ik ben hem ook echt wel dankbaar dat hij haar deze kansen biedt.
Ik heb ze tegen 19.00 uur vanavond uitgezwaaid. Zes paarden mee waaronder Daimler en behalve [naam] nog een meisje om te groomen. Mijn bankrekening heeft ook weer een aanval doorstaan want behalve flink startgeld moet er ook nog eens 80 euro voor de stalling worden afgetikt.
We weten weer waarom we niet op vakantie kunnen

Hoe is het nu?? Zo k*t dat ie elke keer een been dik heeft..
. Dressuren doet ie ook goed.
. Maar ik had tenminste een netjes gecontroleerd rondje en degene die had gewonnen was één dikke racepartij. Het was een progressief parcours met een joker, een dikke open sloot. Chall heeft hem geloof ik nieteens gezien
. Wel fijn dat je zoveel crossen in de buurt hebt. Chall gaat lekker