[SGW] Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 01:32

vera_pino schreef:
Ben er ook heel blij mee! Maar als ik sommige hier over kleuren die niet matchen, bij mij is bruin de hoofdkleur en t past op alle paarden ;)

Ik bén een van die zeikerds met kleur, maar bij jou is het echt niet storend! Het is gewoone een mooie warme verzameling van bruin tinten. Vind ik echt wat anders dan iemand die een afwijkende kleur heeft in zn capcover of iets dergelijks. Bij jou is niks hetzelfde qua kleur. Denk dat dat het verschil is...

Lousje22

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:27

Hahah Loetie dan ga je verschrikkelijk storen aan mijn set denk ik. Mijn shirt en capcover paars wijkt wat af van het dekje en oornetje. http://oypo.nl/pixxer.asp?id=AAEFA0F25E1229090B70 Dit was m'n eerste keer en heb op de gok het shirt en capcover besteld.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:23

jij bent idd een bonte verzameling paars!

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:34

:+
Ik heb een bruine cap, dus vond dan een capcover mooier ook al is het paars anders. Twijfelde ook tussen een zwart dekje en paars truitje of andersom, maar denk doe alles bij elkaar dan zie ik op een foto wel hoe het uiteindelijk uitziet :)

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:00

Hey lousje,
Ik ken jou. Jij staat/stond bij Piet. :)

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:32

Tiahastrona schreef:
Hey lousje,
Ik ken jou. Jij staat/stond bij Piet. :)

Klopt :) , ik sta er nog steeds. Gaat goed hé bij jullie zo te zien..

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 03:41

Sorry Lousje maar vind het echt vreselijk. Ik heb net zo lang gezocht tot alles paste. Gewoon je capcover mee en naar de stad om een passend shirt te zoeken. Ik zou het oornetje ook gewoon zwart doen, want is nu Lila bij paars.
Maar ik ben een zeikerd hoor... ;)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:14

Haha, herkenbaar. Tot op zekere hoogte is het me gelukt om de kleuren hetzelfde te krijgen maar dieprood is wat dat betreft een lastige kleur qua beschermers ed. Nu dus niet helemaal op elkaar afgestemd, maar aangezien de kleurvlakken elkaar vrijwel niet raken vind ik het niet storend. De springschoenen die ze normaal omheeft zijn ook gewoon rood :)

Afbeelding

*enthousiast van start :+*

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:16

MIR jou kleuren passen onwijs mooi bij elkaar :j!!

Lousje dat van jou vind ik ook nog niet mooi, misschien als je straks de kleuren wat beter op elkaar afstemt :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:23

Toch, als je ze naast elkaar legt zijn de kleuren niet identiek ;) Ben ook onwijs blij met mijn set hoor! en ik zoek langzam maar gestaag alle dingen bij elkaar, dus hij wordt steeds iets mooier :) In één keer aanschaffen vindt mijn portemonnee niet leuk, en ik heb het overal en nergens weg gehaald. Had het ook niet in 1 winkel gevonden...

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:31

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 12:34

Ik vind het zelf ook niet zo mooi haha, maar moest in vrij korte tijd een set aanschaffen en alles perfect vind ook mijn portemonnee niet zo leuk. Het dekje en oornetje vind ik dan weer wel passen bij elkaar, shirt en capcover zijn echt andere kleuren paars. Ach kan me d'r niet zo heel druk om maken :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:43

Paard springt er ook niks minder om Lousje!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:01

Volgens mij zijn er ook wel een aantal hier die mijn set not-done vinden :D Mijn shirt en springschoenen zijn wel vrijwel gelijk (wel toevallig :P ) Sjabrak wijkt iets af en mijn capcover heeft hele andere kleuren. Maakt mij absoluut niet uit.
Heb ook nog een nieuwe shirt + capcover die horen bij elkaar. Daar moet ik alleen nog een sjabrak bij vinden.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:10

bvw schreef:
Paard springt er ook niks minder om Lousje!

helemaal mee eens! ;)

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:29

Zou wat zijn als je paard zich aanpast aan de kleuren van je set en ineens in de staak gaat want die capcover kan echt niet! _O- :')

Mijn laarzen zijn al aangepast op mijn set, wil eigenlijk de crème kleurige petries met bruin stiksel en zweephouder maar dat was en niet praktisch voor crossen en past dan weer niet helemaal bij wedstrijdoutfit dus heb ze maar andersom laten maken ;) maar ze zijn zo gaaf <3

Deniro past niet meer om mijn voet, de neus is te spits ofzo.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 15:46

Ik zie het al gebeuren paard komt de trailer niet uit. "baas dit kan echt niet we zien er niet uit, zo ga ik echt niet starten hoor!"

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:39

Hhaha misschien stopte ze daarom bij de waterbak omdat ze d'r weerspiegeling zag :) Halverwege het water ging ze toch weer verder, dus ze kon er blijkbaar mee leven dat het niet matchte :j

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 17:56

Lousje22 schreef:
Hhaha misschien stopte ze daarom bij de waterbak omdat ze d'r weerspiegeling zag :) Halverwege het water ging ze toch weer verder, dus ze kon er blijkbaar mee leven dat het niet matchte :j

:')

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:27

Nee dan had ze je wel in het water gegooid ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:33

Lousje22 schreef:
Hahah Loetie dan ga je verschrikkelijk storen aan mijn set denk ik. Mijn shirt en capcover paars wijkt wat af van het dekje en oornetje. http://oypo.nl/pixxer.asp?id=AAEFA0F25E1229090B70 Dit was m'n eerste keer en heb op de gok het shirt en capcover besteld.

Ik stoor me er niet aan hoor... Iedereen moet zelf weten hoe ie van start gaat. Ikzelf zou er alleen écht niet tevreden mee zijn. Ben lichtelijk perfectionistisch. Maar dat is allemaal persoonlijk he! Maar een dikke portemonee hoef je niet te hebben om alles bij elkaar te krijgen hoor! Kwestie van lang zoeken.... Duurde anderhalf jaar, en nu is ie af en ben ik tevreden! En niks was duurder dan 45,- ;)

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:43

hee dames,
ergens in het gesprek kon ik mij gekleurde spoorriempjes herinneren, wie weet die site nog eens voor mij te melden? :)
(ben al wezen terug zoeken, maar dat is zoveel pagina's haha)

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:45

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 17:50

hier een foto van mijn nieuwe set besteld bij custom XC
het dekje wijkt af van kleur, ik heb ook een polypad (lichtblauw met donkerblauwe bies) deze komt perfect overeen maar er zit geen geel in, dat vind ik jammer.

Afbeelding
Afbeelding

wat denken jullie? is het goed zo? of toch beter de polypad?

edit: er staan ook hotfix sterren op mijn zadeldoek en normaal ook sterren patroon op Colorado zijn poep geborsteld. *D

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 18:22

Florence, ik zou erg tevreden zijn met een set zoals die van jou. Shirt en capcover had ik bijna in paars met zwart gedaan :) Vind het dekje er niet bij misstaan. Maar ja zoals je misschien al gezien had ben ik niet zo moeilijk haha.