Nu heeft Geert tijd genoeg voor een eigen bokt account..
Kris @ goed man !!!!!! met je cross.
Roos @ nu de laatste loodjes voor het veulen toch??, het is je van harte gegund..
Evie @ PB me even je prive mail dan krijg je de film binnekort.
Mijn dag was super, echter moet iemand mijn abonnement op het verkeerd rijden in de cross even stopzetten geloof ik....
ik begin er echt zolangzamerhand een sport van te maken lijkt wel...ik rijd vaker verkeerd dan goed...
maar na een eerste plek na dressuur en 1 balk met springen maakte ik een verkeerde passage op 4 ab en 5 ....had van tevoren ecxact bepaald wat ik zou doen en tijdens de sprong dacht ik : volgens mij zit ik teveel op rechts en ja hoor dat bleek 4 A te zijn dus 1 rechte lijn naar 5 en daarna viel het kwartje dat ik niet 4 A/B had gedaan , maar daar het eerste deel van het alternatief pakte en dat was juist niet de bedoeling ( het iets rechts houden nam ik iets te letterlijk....
) dus verkeerd door de vlaggen. Ben gestopt, maar heb wel besloten dat ik een volgende keer gewoon een cross uitrijd en ook net doe alsof ik niets weet of hoor. Heb even een en ander gezien dat ik denk Yeah Right....vind het dan wel even gezegend met de regeltjes van de KNHS. 
tis nl niet de eerste keer dat ik foute dingen doe.... 

.
.

!
. Het varken! 

Beetje jammer, had best wat langer in bed kunnen blijven. Nu nog een puntje, nieuwe collega zou daar heen komen om mee te kijken. Die moet ik nu afbellen maar heb haar nummer niet. En degene die haar nummer wel hebben, die nemen niet op!
.