Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eerst 20km geschaatst en 1x giga gevallen op mijn knie.... Kon amper lopen, dus ben toen nog 2 uur wezen wandelen. Man, man, man... Het ijs was slecht op 2/3 van de route!
Mootje schreef:
Donderdag helaas geen springles gehad, informatieavond van school.......
maarja kan nu dus helemaal niet meer rijden dan langs de weg.
Respect Lau.... Maar goed dat ik niet met jullie ben meegeweest, want dat had ik echt niet gered!
Ik heb nu 2 uur en 10 minuten over 20km gedaan... Af en toe schaatste je gewoon op bevroren sneeuw. Miek had het warm zag ik, want haar ventilatie van haar broek stond open 

Balen dat het ijs zo slecht was en je zo hard bent gevallen!

caro29 schreef:Geen idee hoelang zij dit al heeft want mijn ouders valt niks op zolang er geen bloed uit een paard gutst of paard letterlijk op 3 benen loopt.
. Ik zag vaak al op 100 meter afstand dat er een pony niet goed was en dan had mijn vader niks gezien die dag (of de dagen er voor).
. Zit nu met een led-lampje te puzzelen
.
Maar je mag het niet langer of vaker dan 1 x per maand per hoef doen.
vanmorgen paardjes getraind en vanmiddag ff wezen kijken op de Groninger kampioenschappen
vriendin is 3e geworden in het L2
de kampioen had 1 punt meer, en de 2e plaats had gelijk aantal punten maar door execo dus lag dicht bij elkaar