[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:45

Morgen toch Mootje? Ik ga je dan alvast een hele fijne vakantie wensen. Heb weer dikke koppijn dus neem een aspirine en ga op tuk.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:54

Wat een mooi foto's dames!
Mo, heel veel plezier.
Noor, :(:)

Zo maar even springen kijken op Eurosport en daarna lekker slapen, mijn hoofd werkt ook niet mee. :( Morgen ochtend weer lessen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:55

Kris dat is echt een nadeel van in de herfst/winter op vakantie naar een warm land. Dat je het hier dan zo koud hebt.
Zo dat is snel gegaan dan Sannn! Super, dat hij er al is.
Kris ik wilde wel een vest ipv een polo. Polo heb ik nl ook al. Maar wel afhankelijk van de kosten.
Ah TG ik snap het! :) Peuterspeelzaaltijd is over. Jij rijdt ook best wel veel naast je werk zeg.
Sussie heerlijk gefietst. Ben droog op het werk gekomen en weer droog thuis, dus beter kan niet! :)
Sannnn ik zat dus ook aan myler te denken voor W. Niet voor in de cross, maar met de dressuur. Hij heeft nu een KN bit in, maar wil die niet echt lekker aannemen.
Margreet jakkes naar ongeluk dus.
Zo Mootje die heeft idd echt geluk gehad!
Joki fijn dat ferrose braaf was!
Texelse heeerlijk boerenkool.
Evie leuke foto's.
MM gave foto's van Geert.
Mootje alvast een hele fijne vakantie!
Noor beterschap met je hoofdpijn.

W is gister naar de tandarts geweest. Had wat haken, hopelijk lost dat ook wat aanleuningsproblemen op. Wij hebben vanavond eindelijk eens wat normaal eten gehad. Witlof :9

1 van mijn foto's van Hattem.
Afbeelding

En C over een hindernis van de oefencross en mijn vader staat toe te kijken. :)
Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:02

Mootje: Hele fijne vakantie :)! Eng van die ruiter zeg :oo
Margriet: Wat wat een leuke foto's :D
Sannn: Fijn dat het alweer zo'n stuk beter met je gaat :)
Texelse: Lekker zeg, ik had andijvie :9
Karen: Wat leuk dat je gelijk met je nieuwe kunt gaan starten!

Vraagje: Heeft iemand hier ervaring met Ruiz Diaz zadels?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:31

Leuke foto's Margriet ook! Ga je met C volgend jaar ook crossen?
Hele fijne vakantie Mootje!!
Zit je voor Woll aan zo'n zadel te denken Vief?

Wil Dubarry laarzen hebben, zit ik te kijken zit de grootste dealer van Dubarry laarzen hier om de hoek. Kom er elke dag langs. :+
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 19-10-11 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:44

Ja, heb er een op het oog :)
Mijn Passier GG is helaas echt te smal geworden. Over 2 weken komt Godfried langs en ben nu een beetje in dubio of ik mijn eigen passier nog naar de fabriek wil opsturen om de boom te verbreden of toch een nieuw (tweedehands zadel moet kopen)...

Hahaha dat is wel toevallig Sannn! Ik heb 3 weken geleden ook Dubarry's besteld :):)
Ze moeten nog wel uit Engeland komen.. Dus ben benieuwd, hoop ze in november toch wel te krijgen.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:22

Ferrose liep niet op ruiz maar dat ligt niet aan het zadel maar aan Ferrose die wenst alleen maar passier. Hoe oud is je passier vief want dat maakt verschil voor de breedte van het kussenkanaal.

Dat is dichtbij San.
Leuke foto's MM en Margriet.

Ik ga morgen spieken of de nieuwe anky toevallig dezelfde kleur is als mijn cross-set, anders heb ik eventueel ook een kleine hoop dat hv-polo nu net toevallig de goede kleur heeft maar daarvan is er echt geen winkel in de buurt dus dat is dan weer zo een gok.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:25

Ik vlieg inderdaad morgen, rond de lunch!
Jantine heeft toch zo'n zadel, of haal ik mensen door elkaar :o

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:34

Hoi hoi

@ Jantine ja je moet hem wel reserveren, dan maken ze hem klaar voor je en weet je zeker dat er nieuwe messen op zitten. Je betaald dus de 1e dag 122 euro en krijgt dan 100 euro terug wanneer je hem weer brengt. Tis nu ook errug druk dus bellen van te voren is wel handiger :) Tranquigel hebben we ook nog wel dacht ik.
@ Mootje knap dat je je in hebt kunnen houden :+
@ Noor beterschap!
@ Margriet gave foto's man! Ik vind dat eventingfoto's en foto4u toch wel de mooiste foto's maakt!
@ Sanne jij krijgt een PB!!!!!!!!!!!!

Geert heeft net springles gehad met Andor, wat is hij toch leuk! Ik hoop zo dat ie dat eigenwijze apekoppen gedrag niet in de cross doet dan moet het goed komen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 22:54

Mootje, ik moet 19 november om 18 uur jureren maar die club is het veiligheidscertificaat kwijt. Even afwachten dus maar ik zet iig een oproepje op bokt voor vervanging.
Anders kan ik toch een kaartje voor je bestellen als je in het buitenland zit?

Noor, ik had het gezien maar dacht dat het toch niet wat zou worden maar met die nieuwe kan ik wel mee doen bij Beukers en in Lisse.

Jantine, heel veel geluk :D
Mn zusje scheert ook maar das misschien net iets te ver weg.

Marijke, gave foto's van Geert en Ula zeg!

Ik heb vanavond Bari geschoren, ze was zo ontzettend vies. Ze heeft vorige weer nog in de sloot gelegen en overal zat nog modder, echt vast erop.
Ze was echt vreselijk braaf, totaal niet verwacht. Het lijkt al weer een beetje paard ipv een shet in groot formaat. Deze week beginnen met longeren, ze heeft gister weer ijzertjes gekregen dus ze kan weer aan het werk.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:02

Joki: mijn passier is 10 jaar oud. Had Passier gemaild en volgens hen was het mogelijk om mijn zadel te verbreden..

Marijke: Leuk dat de les zo goed ging :) De scheeruitleen van de Divoza vind ik echt top. Vorig jaar het bedrag voor 1 dag met 3 stalgenoten gedeeld, dan is het helemaal niks :D

Karen: Wat leuk dat Bari zo braaf was! Had dat bij Woll ook niet zo verwacht. Die mag over een paar weekjes ook onder het mes, begint al een aardige vacht te kweken, maar ze heeft dan ook alleen een regendeken op nu..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:10

Sannnn schreef:
Wil Dubarry laarzen hebben, zit ik te kijken zit de grootste dealer van Dubarry laarzen hier om de hoek. Kom er elke dag langs. :+

heb je de jackpot gewonnen ?? :D die krengen zijn ontzettend mooi, maar man wat een geld.....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:12

Ik zou nooit zoveel geld uitgeven voor een paar laarzen. Echt te duur gewoon. Tis gewoon de naam die je betaalt en daar pas ik voor.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:13

_Sim_ schreef:
Ik zou nooit zoveel geld uitgeven voor een paar laarzen. Echt te duur gewoon. Tis gewoon de naam die je betaalt en daar pas ik voor.

Ik heb nepperds gekocht... :D van HKM net zo leuk en ben er super wijs mee.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:16

Even bijleesactie van de laatste 4 pagina's:
Sann fijn dat het redelijk gaat en super dat What weer okay is!
Noor's huisje wordt mooi!
Mootje en TG gaan bij elkaar op de kamer :z
Leuke foto van Jer (hm, volgens mij had ik daar al op gereageerd :o? .
Ferrose is verslaafd aan haar uitrijdeken :+ ,
Noor en Margreet communiceren lekker via bokt <<) .
En gave foto's van Bam!!!
Sussie heeft lekker gereden.
Noor heeft ook lekker gereden en heeft leuk uitje morgen. Veel plezier!
En Geert ook al gave foto's!
Mootje: fijne vakantie!
Hoofdpijn-dames :(:)
Tjeempie: Margriet ook al met gave foto's! *-:)
Zo, geloof dat ik nu wel beetje bij ben :list: .

De crossles was weer supergaaf. Wel nattig, maar wat ik onderweg heb langs zien komen qua hagel, regen en bliksemflitsen was veel erger, dus wat dat betreft, ging het best wel. Ik heb eerst nog twee pony-combinaties beetje geholpen: die pasten niet echt bij het niveau van de andere twee lessers, dus Rob is met hen door gegaan en ik ben met de pony's richting waterbak en kleine opsprong en bergje gegaan. Begon even moeizaam, maar na een tijdje liepen ze heerlijk door het water te draven en over het op- en afsprongetje. Was best leuk.
Daarna mochten Giga en Laurie aan de gang. Giga pakte echt heerlijk aan. Weer lekkere lange lijntjes gedaan. Trakehner vinden ze helemaal niet meer eng, dus dat is super. Grote picnictafel (niet die supergrote) met paraplu's en toestanden er op gesprongen, dat was erg geinig. Voor het eerst over de nieuwe put en over twee smalletjes achter elkaar. Die leken als een speer te gaan, maar toen ging ze toch stiekem langs de tweede ~~}> . Dat had ze goed gecamoufleerd dat ze daar niet over heen zou gaan :D . Ook de drie boompjes (lees enorme bomen :wow: ) gingen de eerste keer niet goed, maar dat kwam omdat ze voor de eerste al slecht uitkwamen, dus daar stuurde Laurie opzij bij de tweede. En waar ik helemaal super blij mee ben: ze zijn via de grote boom het water ingesprongen en dat ging echt helemaal toppie in 1 keer. Zonder twijfel. Echt gaaf.
Foto's zijn lichtelijk beroerd want het was zo donker, moest een enorme ISO gebruiken en dan nog werden het lange sluitertijden. En het was ook wat koud en dan doen mijn handen het niet echt lekker, dus ik was ook lichtelijk te laat zo nu en dan. Nou ja, genoeg geklept over de les. Ik zet er zo nog wel even een foto neer.
Wat ik ook nog wel even kwijt wil: oh wat baal ik ervan dat de dressuur in Barchem een dag eerder is. Dat is echt heel heel heel erg vervelend. Ik weet niet of we nu wel gaan -O- -:(- .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:21

Ik sluit me helemaal bij sim aan wat betreft de dubarry's
Margriet C doet het netjes!
Mo alvast veel plezier, je hebt je nog ingehouden qua bagage!
Lelieaardje is fijn met laurie en giga aan het trainen geweest. Ben wel benieuwd naar de foto's

volgende week gaat Frits ook uit de vacht. Ik laat hem altijd scheren. Hij heeft frits in anderhalf uur eruit en heeft zelf ook alle apparaten dus daar heb ik die 50 euro wel voor over. Lekker makkelijk

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:24

Ik krijg dubarry's van Geert voor mijn verjaardag volgende maand :D :D :D :D Ik vind ze helemaal geweldig!

@ Vivian ja die service is echt super! Wordt ook mega mega veel gebruik van gemaakt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:24

bianca1980 schreef:
_Sim_ schreef:

Ik heb nepperds gekocht... :D van HKM net zo leuk en ben er super wijs mee.

Dat bedoel ik. Die zijn net zo leuk en een stuk aardiger voor je portemonee.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:27

muts_marijke schreef:
Ik krijg dubarry's van Geert voor mijn verjaardag volgende maand :D :D :D :D Ik vind ze helemaal geweldig!

wat heb je daarvoor gedaan.... }>

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:28

oei Bianca dat wil jij niet weten :~ <<)
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 19-10-11 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:28

ach het is weer bijna middernacht....

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:29

:+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:39

bianca1980 schreef:
muts_marijke schreef:

wat heb je daarvoor gedaan.... }>

Een dansje in haar nakie met alleen witte tennissokken aan. :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:42

:+ _O-

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 23:56

Krijg je daar laarzen voor of juist een grote schop met een laars? 8-)