Sann: arme vero
Lau: is harry al verkocht?
Sussie: je merkt pas waarvoor ledematen dienen als je ze niet kan gebruiken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) is niet verkocht. De donkerbruine pony die ik eerder plaatste is verkocht. Hopelijk blijft Baltus nog eventjes, die is zo leuk. Aan de andere kant, verkocht is verkocht. En we hebben er genoeg.
sterkte ermee.
Ik denk dat hij de lente in zijn bol had. Ik wilde het rondje van 2 uur doen en heb die route ook genomen, maar was wel al na zo'n 5 kwartier terug. Hij was heel vlug en gewoon vervelend. Steeds trekken, schrikken, aangaloperen en een paar keer niet echt verder willen omdat hij kabouters zag. Op het enge stukje (in de buurt van ons ongeluk, waar hij steeds zo gespannen is) ging hij weer stilstaan, maar dit keer ging hij zelfs in de achteruit en omhoog
Vond ik niet lief! Uiteindelijk wel gelukt, maar toen was hij helemaal hyper.

. Ik rij zelden met slof maar was het even zat dat mevrouw haar hoofd steeds in de lucht stak met halthouden, achterwaarts en vanaf stap aangalopperen. Mevrouw heeft lekker lopen zweten maar dat kwam meer omdat zij het er niet mee eens was.
!!
Gelukkig was ze verder gewoon fris zat.
Sterkte!
voor Mootje met haar verkoudheid. En was ze 

voor je wang

kan ik gelijk lopen!
Ik heb er in elk geval een besteld, kleur op het plaatje leek best op de kleur van het zadel. Kleur is havanna geworden dus.
Is toch altijd weer een opluchting!
Heerlijk aanpakken, moet alleen wel oppassen dat ze niet te fanatiek gaat worden op het hout
Daarvoor ook nog dressuurles gehad met Jipje en die gaat gelukkig ook weer fijner.
Ik heb in ieder geval dan weer werk
Hoor volgende week meer over de interne cursus die ik daarvoor moet volgen en het verloop verder. Dus ben benieuwd