Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heeft een excellbestand en zet de wedstrijddata allemaal in haar mobiel. Zo af en toe wil ik iets van stappen echt gaan plannen en dan stuurt ze hem even op. Joki schreef:Raden jullie trouwens aan om die oefencross van te voren te lopen?
toch wel fijn om vooraf te weten of je de hoge kant of lage kant gaat aanrijden ipv een verrassing te krijgen.
ik schrijf alles op
en heb dat in mijn wedstrijdmap zitten. Met daarop idd de datum dat coupon verzonden is etc. Joki schreef:de startlijst van de oefencross putten staat trouwens online
Annetje start jij 2 paarden voor mij?
Raden jullie trouwens aan om die oefencross van te voren te lopen?
Fijne tijd!
wordt ons debuut. zit nog wel beetje in de rats omdat ik nog een winstpunt in het B springen moet halen, en ja, dan moet ik wel eens B springen gaan starten ook. Zat dus te twijfelen om het anders van de B naar de BB om te zetten, al zal die ook wel vol raken (of al zijn?). Maar van 't weekend oefenparcours in de meter gesprongen en we hadden maar 1 balkje, dus binnenkort maar eens B gaan starten, misschien hebben we die winstpunt dan wel voor juni