Weet overigens iemand hoe het M staat in Castenray?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Ik vond c'ray M in 2007 best dik met een flinke trakehner en een fikse sprong bovenaan een steile heuvel. Had wel het idee dat het daarna wat lichter is geworden.
billy1 schreef:2007 heb ik Mythy voor het eerst Z gestart in C'ray. De hindernis die toen bovenaan de bult stond was idd oneerlijk, gelukkig wordt die nooit meer zo gebouwd.
tientjeh schreef:Oh dat stukje heb ik inderdaad ook gezien. Volgens mij mocht het L daar dit jaar gewoon langsheen. Maar heb inderdaad een hindernis zien staan met op een kwartslag draaien een flinke waterput!
Simmie schreef:billy1 schreef:2007 heb ik Mythy voor het eerst Z gestart in C'ray. De hindernis die toen bovenaan de bult stond was idd oneerlijk, gelukkig wordt die nooit meer zo gebouwd.
Puur uit nieuwsgierigheid en de intresse in hoe een Eventingamazone die op hoog niveau rijdt, met zo'n oneerlijk gebouwde hindernis om gaat? Spring je die wel gewoon (kon me trouwens herinneren dat de landing ook heel mul was), rijd je er om heen (ondanks je minpunt/diskwalificatie) of stop je je cross bij die hindernis?
Simmie schreef:tientjeh schreef:Sim, dat snap ik! Zou jammer zijn van mijn cross seizoen. haha
Inderdaad. Als je dan toch een keer zwanger moet gaan zijn moet je het wel zo plannen dat het zo min mogelijk van invloed is op je cross-seizoen!
Simmie schreef:Dank voor je antwoord Dorien. Ik denk dat men van de crossbouwcursus een hoop kan leren.
Stond er bij de hindernis niet aangegeven dat het een oxer werd voor het Z? Niet best dan...
Was Myts vertrouwen niet gedeukt?