Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjaan schreef:Het was ook wel de bedoeling om voor de lagere klassen die wal er neer te zetten. Die stond al te wachten langs de kant van het inspring gedeelte.
renskek schreef:Het was ook niet perse op jou bedoeld, sorry als het zo is overgekomen!
Ik heb er een beetje problemen mee als er over zulke kleine dingetjes wordt 'gezeurd' . De organisatie heeft een geweldige wedstrijd neergezet en ik vind het dan niet leuk tegenover hen om hier heel lang over door te gaan.
miss_jumpy schreef:Ik zelf vind het woord commotie hier een beetje overdreven.....
BuenaVista schreef:Ik vond het springterrein echt super.. Veel beter dan eerdere jaren.. Over de inspringhindernissen heb ik niks te zeggen. Vond ze goed te doen (persoonlijk).. Vond alleen wel dat er af een toe een flink lang stuk in het cross parcours zat, zonder een hindernis.. Op zich wel fijn om dat het ritme te krijgen.. maar toch, persoonlijk ikzelf vond dat wat minder..
Verder heb ik heerlijk gereden (ondanks dat ik er bij hindernis 6 er al uit moest).. Mijn complimenten!!!!
sfranken schreef:Ik snap helemaal wat je bedoelt Sjaan. Zoals ik ook al via de e mail had gemeld vond ik het een prachtige wedstrijd. Ik heb genoten.
Kritiek mag er altijd zijn maar als mensen zich eens meer bewust werden hoe veel werk het is om zo'n wedstrijd te organiseren en hoeveel mensen er vrijwillig de hele dag aan het helpen zijn om ons onze sport te kunnen laten doen dan werd er met veel meer respect over deze mensen gepraat. Ook deze vrijwilligers kunnen eens een foutje maken maar echt niet bewust om jouw dag te verpesten. Daar kun je even van balen maar bedenk je dan snel weer dat deze persoon zijn vrije dag op offert oa voor jou.
GvdT schreef:Een cross bestaat gewoon uit enorm veel werk en we mogen blij zijn dat er ieder jaar weer een hoop malloten zijn die het willen organiseren.
Ik bemerk helaas wel dat de "nieuwe generatie" crossers een stuk minder beleefd zijn tov van de vrijwilligers dan de mensen die al een jaar of 8 crossen.