Was een hele mooie cross, met wel een beetje een bizarre uitslag.....
Ben vandaag 1e geworden in de M paarden met 2 weigeringen, 34 tijdstrafpunten, en nog 10 strafpunten in het springen
De waterinsprong was voor het Z heel mooi, opsrong en dan op in-uit een dikke boom naar beneden en het water in.....
Voor de M hadden ze de boom meer richting het water gelegd, en dit leverde nogal wat problemen op.....
Verder dus een mooie cross, met een paar leuke technische dingen.
Zoals een flinke picknicktafel en dan een klein gebroken lijntje een echt smal sprongetje, en nog de trackener met ook daarachter weer een smalletje.
Sanne was er volgens mij uit met springen.

173 punten in de dressuur, 1 balkje in t springen (met inspringen was het echt een ramp!) En foutloos in de cross.. Nouja, zonder weigeringen
Ik had de tripple (13 voor de L paarden, naast de trakhener) gesloopt (A) Er werd iets omgeroepen van nummer 21 heeft een balk op hindernis 13
Maar volgens Jan Beukers maakt dat helemaal niets uit voor je winstpunten. Mn moeder ging t vragen en hij zegt zo; ja en, die balk leggen ze dr wel weer op hoor.... 

. Morgen 5 uur wekker
en dan 197 punten, een tweede plaats. De tweede proef ging wel beter maar niet naar mijn tevredenheid..
maar met 206 een eerste plaats.