Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moet met charlie Brown in de terreinrit paarden
GinnyBanshee schreef:ik wil ook heeel graag op de fotomoet om met charlie Brown in de terreinrit paarden

Gelukkig ben je er op tijd bij, zat mensen die gewoon doorrijden zonder het door te hebben!
!
. Wel de meest verstandige beslissing. 
vjenna schreef:moet je nou voor de cross zelf ook een rugnummerdrager nee toch???

Lisa91 schreef:Ik ben benieuwd hoe dze het gaan doen met de dressuurbakken en de springring. De weiland waarin dat werd gedaan is verkleind, i.v.m. de uitbreiding van het kerkhof.
Ik denk dat ze nu eerst de dressuur doen, dan de ringen weghalen en dan het springparcours neerzetten, an der gaat het niet passen
Vjenna: voor de cross zelf moet je ook een rugnummerdrager
GvdT schreef:Lisa91 schreef:Ik ben benieuwd hoe dze het gaan doen met de dressuurbakken en de springring. De weiland waarin dat werd gedaan is verkleind, i.v.m. de uitbreiding van het kerkhof.
Ik denk dat ze nu eerst de dressuur doen, dan de ringen weghalen en dan het springparcours neerzetten, an der gaat het niet passen
Vjenna: voor de cross zelf moet je ook een rugnummerdrager
Ik heb ooit (denk een jaar of 8 geleden) op een weiland een stuk verderop gedressuurd. Je moest dan langs de manege, met de bocht mee naar links en dan ergens op het eind een weiland in.