Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Arme moeder mag al om 7 uur aanwezig zijn (tot half 2) 
ik moet al om 8.12 dus ze beginnen inderdaad lekker vroeg. wordt weer een vroegertje maar dat hebben wij sgw ruiters er wel voor over
. Dus ik dacht als de jullie graag foto's willen dan kunnen jullie denk ik mij even jullie e-mailadres sturen want anders weet ik niet hoe ik de foto's aan jullie kan sturen aangezien ik altijd met mijnalbum werk en daar de kwaliteit heel erg slecht wordt en ik in een topic maar 15 foto's kan plaatsen.. En ik garandeer natuurlijk niet dat ik jullie fotografeer he
Maar als het goed is ben ik er gewoon zaterdag de hele dag want chantal en mijn zusje zitten bij een hindernis en dan ga ik lekker fotograferen
. En zondag ga ik als het goed is bij de M pony's schrijven dus misschien zit ik dan wel bij jouw moeder viefdepief
En nog redelijk op tijd klaar, en tijd tussen dressuur en springen om cross te lopen. Dus wat wil je nog meer 

Scum schreef:En als er zondag nog iemand tijd over heeft zouden wij wel een extra groom kunnen gebruiken ivm de tijd tussen dressuur en cross.
vera_pino schreef:tja hoe ik dat ga doen heb geeen idee wordt denk ik nachtwerk kan zowiezo niet lopen dus moet fietsen maar t is te ver om zaterdag ook al te gaan dus moeten we nog even gaan bekijken