Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was echt grappig ik kwam de losspringring in en toen begonnnen ze in die jury wagen te smiespelen en toen was ik klaar en riep ze om foutloos en heel vriendelijk gereden
heb zaterdag wel tig keer gehoord wat heb je een bloedmooie pony
en toen mocht hij eindelijk van start 1 was simpel en 2 ging ook super de lavendelbak hadden ze tov van vorig jaar flink verlaagd en die ging ook super bbq aangeraakt maar goed erover en soepeltjes naar het water toe ook door dat watertje achter gereden en weer verder gereden. Nog een keer water en dit was voor de eerste keer weer in een wedstrijd afsprong en dat ging zo goed dat ik zoo blij was dat ik nog maar 2 passen had om teugels bij elkaar te rapen en goed te springen dat hij stopte en opnieuw zonder problemen was nog wat huiverig voor die bak met water in het bos maar daar zag hij het water pas in de landing schrok hij van
rekte en kwam toen nog met zijn achtervoeten erin maar goed, en de rest van de cross ging ook lekker...

kimdepim schreef:Op dat punt verschil ik met je van mening. 3 weigeringen op dezelfde hindernis of 4 in totaal dan ben je gewoon uitgesloten, zo zijn de regels, en dan moet je de cross verlaten, of hij nou fijn aanvoelt of niet.. Je hebt best een kans dat je een waarschuwingsbrief van de knhs thuis krijgt.Jitske: Als hij echt niet zou willen of het zou niet vertrouwd zijn om door tegaan was ik wel gestopt. Dat was niet het geval, dus dan ga ik gewoon door.
. Maar was zeker erg blij met Velvet, ze sprong nu alweer met veel meer vertrouwen dan in Vlietland en dat is op dit moment gewoon het belangrijkst.
Vond die weigering dan ook helemaal niet erg, liever zo dat ze na die weigering met vertrouwen en rustig afsprong dan dat ze ineens springt en d'r rug wegdrukt en een noodsprong maakt.

, balen dat het weer niet ging in het springparcours. Maandje rust klinkt inderdaad wel verstandig en daarna weer oppakken en goed met het springen aan het werk gaan. (al ken ik je paardje natuurlijk niet, dat kun je zelf het best beoordelen)
.
Als ik zo zou doen ging mijn paard de trailer op en kwam er pas op stal weer af....

In welke kleur was je? TeeGee schreef:Waarom moest je dan terugkomen GvdT? 68 is toch goed?

Simmie schreef:Wat zit je op die foto raar op je paard Scum! Wat ben je aan het zoeken?