Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jetske_ schreef:@ A_n_n_e: Bambi heeft ook wel een hele hoge herkenbaarheids factor
welk nummer was je?
ik heb je ook zien wegrijden.. ik zat op die pony die steeds bokte na de hindernis

enne dat paard rende zelf het pacours wel af
Amber_ schreef:Ik herken in igg Ali Moesman op de foto niels
En ik mis een ruiter haha
grappig eogenlijk hoeveel mensen ik nu heb gezien A_n_n_e_ schreef:Jetske_ schreef:@ A_n_n_e: Bambi heeft ook wel een hele hoge herkenbaarheids factor
welk nummer was je?
261,, ik liep bij jou toen je moest startenik heb je ook zien wegrijden.. ik zat op die pony die steeds bokte na de hindernis
ik heb je ook zien wegrijden.. ik zat op die pony die steeds bokte na de hindernis
[/quote]
[/quote]
ik zei nog tegen mn moeder dat ik veel karakter van jou pony terug zie in mijne

Nielsie schreef:Wie kan mij vertellen wat er NIET klopt op deze foto?![]()

Paul_H schreef:WolinLotte schreef:@ Paul: Die van jou was aardig op dreef op het voorterrein![]()
.
Hoe ging je cross? Heb alleen nog eventjes naar je gezwaaid, niet meer gesproken...
Jaja GvdT had het vanmiddag al over mijn monster, Miss Jumpy had aangekondigd een hoge boom op te zoeken wanneer Sipali en ik in de rondte zouden gaan! Losrijden kost met hem tijd en inspanning. Dan wil hij inderdaad wel eens wat minder gecontroleerd over het weiland scheuren of zich op andere manieren onder mijn gezag vandaan wurmen. Maar dat kwam uiteindelijk dus goed en ik ben heel tevreden over onze rit. Een paar hindernissen wilde hij pas in tweede instantie springen, zoals de brandstapel en de boom in de kuil, en bij het water heb ik niet het gevecht gezocht toen hij niet wilde. Kortom: blij met mijn lieve loeder. Groeten Paul
Reed je nou ook in Wieringerwerf of staat die niet op je lijstje? 

maar ook gewoon soms van die rare sprongen, en nog heel veel moeten leren, maar als ze dan eenmaal bezig zijn egt alles voor je doen, en lekker op aantrekken enz.!